Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ga vooral van je eigen mening uit. Vind jij dat de vandalen zelf voor de kosten moeten opdraaien en zo hun lesje leren, geef ze dan aan. Maar bedenk dat voor een veroordeling bewijs nodig is, of ze op heterdaad betrapt moeten zijn. Gestraft zullen ze niet zomaar worden. Ze zullen wel in de gaten worden gehouden.Jongens wat ik nu ga behandelen is misschien wat off topic, maar ik wil jullie mening hebben.
Afgelopen jaar is er voor meer dan €16000 aan borden, prullenbakken en andere dingen gemold in mijn dorp
Nu weet ik wie dit allemaal gedaan hebben en ik vind zelf dat ik dit zou moeten melden, want door deze gasten heeft nederland dadelijk minder vuurwerk uren.
Maar vinden jullie dit eigenlijk niet maten naaien? Ik zelf heb niets kapot gemaakt, dus daar kunnen ze mij niet op pakken.
Ga vooral van je eigen mening uit. Vind jij dat de vandalen zelf voor de kosten moeten opdraaien en zo hun lesje leren, geef ze dan aan. Maar bedenk dat voor een veroordeling bewijs nodig is, of ze op heterdaad betrapt moeten zijn. Gestraft zullen ze niet zomaar worden. Ze zullen wel in de gaten worden gehouden.
Maar misschien gaan ze wel buurtonderzoek doen en komen zo meer getuigen tegen, dan hebben ze meer grond voor veroordeling..