Afsluiting Carnaval Prinsenbeek 2014

Het wordt echt ieder jaar slechter. Ik weet niet wat het budget is maar komop zeg met dit (kleine) aantal cakes moet je echt meer kunnen doen.
Verdeel het op zn minst over 2 posten als je toch alles per 2 schiet.

Totaal GEEN creativiteit te bespeuren hier. FOEI!

Die knalcake op het laatst was wel lekker, welke was dat? Earcatcher en sunrise volgens mij ook gezien en dat zijn prima cakes.

Ik zou zeggen het is de Crazy Thunder.
Colourfull Thunder Tail zou ook nog kunnen? Heb deze vroeger weleens gehad, maar zaten geen red/green stars bij, misschien nu wel of meerdere versies ofzo.

Laatst bewerkt:
Het wordt echt ieder jaar slechter. Ik weet niet wat het budget is maar komop zeg met dit (kleine) aantal cakes moet je echt meer kunnen doen.
Verdeel het op zn minst over 2 posten als je toch alles per 2 schiet.

Totaal GEEN creativiteit te bespeuren hier. FOEI!

Die knalcake op het laatst was wel lekker, welke was dat? Earcatcher en sunrise volgens mij ook gezien en dat zijn prima cakes.

Ik kom zoals je weet zelf ook uit Prinsenbeek, vandaar dat ik ook weet dat het carnavals vuurwerk in prinsenbeek al jarenlang gesponsord word door cafetaria kavelaars. Aangezien het vuurwerk steeds duurder word en kavelaars steeds minder geld sponsort word de show uiteraard ook steeds minder groot.

Ik zag op het schietveld ook niet echt veel cakes staan. Dreamfireworks had er beter aan gedaan om het vuurwerk uit meerdere posten te schieten.

Al bij al vond ik het geen geslaagde show. Maar ach beter iets als niets. Vuurwerk hoort gewoon ter afsluiting bij de carnaval. En ben al lang blij dat kavelaars nog iets sponsort. Anders hadden we helemaal geen vuurwerk gehad

Tuurlijk is iets beter als niets. Maar de mensen van kavelaars hebben waarschijnlijk zelf niet in de gaten dat dit onder de maat is. Het ene bedrijf probeert er net wat meer moeite en liefde in te steken dan het andere en dat zie ik niet in dit showtje terug en dat is jammer.

Misschien een keer wisselen van schieter.

In 2011 was ik voor de laatste keer in Prinsenbeek geweest.
Dit was een heel verschil met wat we dinsdag hebben gezien.

Kijk dit noem ik nou een gaaf showtje, gefilmd vanaf het schietveld :wink::

Back
Bovenaan