Afraders Duitsland

Thunder

VWC lid
Nu we het nieuwe jaar zijn ingegaan ben ik benieuwd naar jullie ervaringen met het Duitse vuurwerk. Over het algemeen is het natuurlijk goedkoop en mooi maar juist daardoor zijn sommige producten ook 'minder'. Wat zijn volgens jullie de afraders voor 2011/2012.

Mijn ervaring:

* Big Ben.
Saai door zelfde effect en mist tempo.

* Venezia CBP.
Weinig variatie en geen tempo.

* toronto
de effecten zijn te hoog in de lucht, hierdoor word het effect kleiner, en de knal zachter.

Hmm ik denk dat dit voor ieder weer een andere ervaring is. Ik moet zeggen dat ik toronto wel een leuke pot vind. Zeker voor de prijs van 8,99€! Ik vind de Las vegas potten van Duitsland dan weer enorm slecht... Enkel van die lichtgevende bollen de lucht in schieten. Daarom zou ik toronto ook weer aanraden omdat dit een knal pot is en niet een kometen pot. Over venezia kan ik weinig zeggen omdat deze in een doorlont projectje zat dus kan ik niets zeggen van het tempo maar ik vond het wel een leuke combinatie met de rest.

Gr

Geen afraders. Vond wat ik zag voor het geld gewoon leuk! Nederlanders die klagen over het Duitse spul zijn gewoon té verwend in mijn ogen.

Als je alleen maar grote burst wil, koop dan gewoon je spul bij de Hollandse kaasboer op de hoek. Als je naar Duitsland gaat, dan weet je dat er zat bij zit met tails, fluiters en mines. :bye:

Hmm ik denk dat dit voor ieder weer een andere ervaring is. Ik moet zeggen dat ik toronto wel een leuke pot vind. Zeker voor de prijs van 8,99€! Ik vind de Las vegas potten van Duitsland dan weer enorm slecht... Enkel van die lichtgevende bollen de lucht in schieten. Daarom zou ik toronto ook weer aanraden omdat dit een knal pot is en niet een kometen pot. Over venezia kan ik weinig zeggen omdat deze in een doorlont projectje zat dus kan ik niets zeggen van het tempo maar ik vond het wel een leuke combinatie met de rest.

Gr

Ik vind de Venezia niet verkeerd, ik heb hem gehad hij is beter dan de Lissabon. Welk ik wel een aanrader vond was de Chicago doorlont. :) voor 30 euro. rap tempo en goede knal met mooie effecten! Verder ook die Vegas enz. die koop ik ook niet, alleen kogels

Ik vind de Venezia niet verkeerd, ik heb hem gehad hij is beter dan de Lissabon. Welk ik wel een aanrader vond was de Chicago doorlont. :) voor 30 euro. rap tempo en goede knal met mooie effecten! Verder ook die Vegas enz. die koop ik ook niet, alleen kogels

ik heb chicago gekocht voor €24,99

Ik ben enkel bekend met de producten van de Aldi en Lidl en voor mij zijn daarin geen enkele afraders, want je krijgt daar niet minder dan wat je er voor betaalt. Het is uiteindelijk een kwestie van smaak of verwachting om bepaalde cakes wel of niet de moeite waard te vinden.

Bij de producten van andere discounters, zoals van Comet, zitten wel cakes bij waarvan ik denk; dan ben je in Nederland nog voordeliger uit. Wanneer ik die filmpjes bekijk. Ik ken ze zo niet uit me hoofd helaas.

Ik vond de bazooka een afrader! Was een heel ander effect dan de bazooka op het filmpje. Die van mij ging stuk voor stuk de lucht in en dat in een slaapverwekkend tempo. Maar gelukkig was hij maar 16,95 dus dat scheelt

Ik ben enkel bekend met de producten van de Aldi en Lidl en voor mij zijn daarin geen enkele afraders, want je krijgt daar niet minder dan wat je er voor betaalt. Het is uiteindelijk een kwestie van smaak of verwachting om bepaalde cakes wel of niet de moeite waard te vinden.

Bij de producten van andere discounters, zoals van Comet, zitten wel cakes bij waarvan ik denk; dan ben je in Nederland nog voordeliger uit. Wanneer ik die filmpjes bekijk. Ik ken ze zo niet uit me hoofd helaas.

Comet heeft relatief wel goedkope cakes ja, maar sommige heb je gelijk in. Kosten rond 20 a 25 euro en dat vind ik bij sommige ook niet waard.

Back
Bovenaan