[Afgelast] Win VIP-Tickets Magnum/Vuurwerkexpert-Demo!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Win VIP-Tickets Magnum/Vuurwerkexpert-Demo!!
Op dinsdag 10 september a.s. organiseren wij van Broekhoff Vuurwerk de DIKSTE demo van het jaar: namelijk de gecombineerde demo van Magnum Vuurwerk én Vuurwerkexpert. Met een VETTE Eindshow/Finale als spetterende afsluiter. En jij kunt daar als VIP bij aanwezig zijn. Dat betekent dat je tijdens het besloten deel van de avond al wordt verwacht en door ons ook van een hapje en drankje wordt voorzien. En je mag nog iemand meenemen ook!

Wat moet je doen?
Simpel: laat ons hier in dit topic weten waarom juist jij deze speciale tickets zou willen winnen. That's it! Natuurlijk zou het mooi zijn als je onze Facebook- en Youtube-kanalen @Magnumvuurwerk en @Vuurwerkexpert.nl zou gaan volgen, maar de meesten doen dat immers al... ;) Neemt niet weg dat je hier in het topic wel creatief mag zijn bij het indienen van jouw inzending. Maar verplicht is dat dus niet.

Kleine lettertjes
Onder alle inzendingen die via de diverse kanalen worden ingediend verloten we 4 setjes van elke 2 VIP-tickets. Er zullen dus 4 winnaars zijn die elk 2 VIP-kaarten tot hun beschikking krijgen. Je kunt t/m a.s. vrijdag 7 september mee doen en zaterdag 8 september maken we de winnaars bekend. Mocht jij één van de gelukkige winnaars zijn, hou er dan rekening mee dat we je op zaterdag 8 september zullen vragen om z.s.m. contact met ons op te nemen zodat wij jou van verdere detailinfo kunnen voorzien.

We kijken uit naar jullie inzendingen en wensen iedereen natuurlijk HEEL VEEL GELUK!! :thumbsup:✌️

In 2018 als een echte freak aanwezig op tijdens de demo van Magnum in Biddinghuizen. Stonden we te kijken in de stromende regen omdat binnen alleen voor genodigden was. Dus dit zou een hele mooie goedmaker zijn. :)

Omdat ik deze keer met m'n schoonmoeder ga die stiekem helemaal vuurwerkgek blijkt te zijn maar er sinds mijn entree in de familie pas openlijk voor uit durft te komen.
Die heeft nog nooit een demo bezocht en kijkt er net als ik heel erg naar uit!

Sinds een paar jaar is mijn vader vuurwerk ook echt gaan waarderen. Hij is nog nooit bij een demo geweest en ik wil hem gaan verassen met een bezoek aan de demo van 10 september. Zou helemaal een mooie verassing zijn als ik met VIP tickets aan kan komen. Ik ben zelf al jaren fan van jullie producten, willow mayhem blijft mijn favoriet. Ben benieuwd naar de producten van dit jaar!

Ik ben samen met mijn zoon naar veel demo’s geweest. O.a Biddinghuizen, Teuge en Kampen. Je staat meestal net niet op de perfecte plek om optimaal van het vuurwerk te genieten. Zou mooi zijn als het dit keer anders is, door het winnen van 2 VIP-tickets.

Met een VIP ticket zou het rot(je)eind naar het knallende Dronten nog meer belont/beloond worden. Dit zou een grote aansteke(r)lijke lach doen ontbranden in de auto zodat we (lucht)huilend van het lachen aankomen met medefreaks. Daarna kunnen we direct de stemming pijlen/peilen en als een echte Vuurwerkexpert vurig in gesprek gaan over onze Magnumfieke hobby, vuurwerk! Tot de 10e ;)

Al jaren ben ik groot liefhebber van (jullie) vuurwerk maar dit wordt de allereerste demo waar ik bij aanwezig zal zijn. Om dit mooie evenement extra leuk te maken neem ik mijn neefje mee. Het neefje is inmiddels 3 koppen groter dan ik en het is tijd dat hij leert dan zijn coole oom een vuurwerkgekkie is.
Het zou extra fantastisch zijn om dit in VIP-style mee te mogen maken, maar ik ben al heel erg blij dat wij hier voor uitgenodigd zijn. Bedankt daar voor.

Ps: @trukieee je bent een schatje :holland:

Heb tegen mijn vrouw gezegd dat we een avondje uit gaan 😅 stiekem bedoeld om mooie producten te zien en wellicht nog wat extra budget los te weken.. VIP kaarten zouden helpen om de avond nog wat meer kleur te geven en een onvergetelijke avond te bezorgen aan mijn vrouw 😎

Ik zou dolgraag met mijn collega als VIP heen gaan. We gaan sowieso heen maar als VIP zou echt te gek wezen!

Een aantal jaren deed vuurwerk me niet meer zoveel maar het begint steeds weer meer te kriebelen 😝

Hele mooie jaren gehad die ik nooit meer zo zal beleven 😂 maar demotjes mee pakken altijd blijven doen en elke keer weer prachtig!

Hopelijk slaat de vonk tijdens demo helemaal weer over, 🔥

Magnum haalt het vuur naar hier,
Vuurwerkexpert zorgt voor het plezier.
Samen kleuren ze de nacht,
Met elke knal en vonk die lacht😍

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan