[AFGELAST] Ano Vuurwerk Milheeze 2023 - 25 november 2023

Stad/dorp: Milheeze
Provincie: Noord-Brabant
Datum: Zaterdag 25 november 2023
Start demo: 20:00 uur
Start spektakelshow: +-20:30 uur
Schietbedrijf: Xena Vuurwerk
Show design: Evento Fireworks
Max. kaliber demo: Consumenten vuurwerk
Max. kaliber show: Professioneel vuurwerk
Bijzonderheden: De jaarlijkse vuurwerkdemo wordt gehouden op zaterdag 25 november 2023 om 20:00 uur. U bent welkom vanaf 18:00 uur, kom gerust eens kijken.

https://anovuurwerk.nl/vuurwerkshow-2023

demo-60b4837a3948e931321093.jpg

demo-opmaak-60b4838fef206051396509.jpg

Zoals elk jaar weer aanwezig!

:handsup:

Laatst bewerkt door een moderator:
vanuit Noord-Holland helemaal niet op de route. maar zit ik nou net toevallig 25 november in America (limburg). even kijken of ik met me zoontje langs wip :)

Staat met potlood in de agenda, maar met Evento Fireworks die de eindshow ontwerpt verwacht ik wel te gaan.

Dat moeten we gewoon passend maken in de agenda. Traditiegetrouw de eerste winkeliersdemo van het jaar, al jaren te gast hier. Erg tof om te zien dat deze weer doorgaat. Lekker de winkel in, dummy's kijken en daarna de demo. Hopelijk is het niet traditiegetrouw mistig op de terugweg :p

Vorig jaar geweest! Zeker de moeite waard. Sfeer was goed, mooi verzorgd en aangekleed! De show door Evento fireworks was echt heel dik. Heb nog onbedoeld wat cinematische close up beelden geschoten van de eindshow. Zal ze binnenkort eens opzoeken en hier posten.

Vorig jaar prima vermaakt hier. Als het lukt, waar ik wel mee bezig ga, wil ik dit jaar ook weer aanwezig zijn. :thumbsup:

Hier zijn we uiteraard weer bij. Voor mij ook het startschot voor een gezellige maand december met hopelijk veel demo's, en daarnaast is deze demo voor mij doordrenkt van nostalgie.

Ga ik zeker weer bij zijn. Leuke demo gezien en een alsluitende show om je vingers bij af te likken hahaha

Ik lees hier al jaren hele goede verhalen over, maar 280 kilometer heen en terug voor een demo ?

Ik lees hier al jaren hele goede verhalen over, maar 280 kilometer heen en terug voor een demo ?
leuke demo, prof show en een hele grote groep liefhebbers. Er zijn er ook die dit soort afstanden hebben gereden voor de demo's van van Herwijnen

leuke demo, prof show en een hele grote groep liefhebbers. Er zijn er ook die dit soort afstanden hebben gereden voor de demo's van van Herwijnen

Als we samen gaan, jij, stefan en nog wat andere uit sweetlake, dan is het een stuk aantrekkelijker.... jij rijdt dan :p

Ik was er vorig jaar ook bij, in Milheeze. Frietje halen, alle bekenden spreken, leuke vuurwerkjes kijken, de showroom bewonderen... Dit is gewoon een aanrader :) Ik wil ook wel via Sweetlake rijden, hoor!

Back
Bovenaan