Afgelast: Almere 18-12-2009

Ja had het net ook even opgezocht, de kerstparade is dit keer idd niet in Almere.
Ter gelegenheid waarvan zou ik dan ook niet weten.

Mooi, kan ik weer vanuit mijn flat kijken.. weerwater vuurwerk is meestal wel mooi alleen vorig jaar waren me ramen wel ''mistig'' door de rook, totdat de glazen wasser kwam :-)

Ik had de gemeente even een mailtje gestuurd met de vraag ter ere waarvan deze show geschoten ging worden. Vandaag een reply gekregen. Ze hebben voor mij geïnformeerd bij de Provincie Flevoland (die de vergunningen uitgeeft) en ze melden mij dat de show is afgelast...Een specifieke reden word niet gegeven.

Hele site van provincie flevoland om te kijken naar ontbrandingstoestemming is offline.Kan dus niet zien of de show daar nog staat.

Oke,, Vuurwerk Show gaat niet door heb net met de prvincie gebelt, en Almere Citty marketing over deze blunder waar ik als journalist wel een artikel over ga maken.. Vuurwerk show afgeslast ivm geen butget.

Jammer dat hij niet doorging, had zo'n lekkere start geweest van ons weekend.
Ik zit wel even met een vraagje, ben ik niet geloofwaardig? Als ik een e-mail van de gemeente Almere terug krijg waarin men mij verteld dat de show niet doorgaat, waarom word er dan nog eigenlijk aan getwijfeld en de Provincie gebeld? Dacht altijd dat forums bedoeld zijn om andere nieuws e.d. te delen...Maakt mij verder niet veel uit hoor, eerlijk is eerlijk ik weet nu wel zeker dat die show niet doorging. Jammer te horen dat er geen budget voor was.

Voor niks wachten op vuurwerk

Almere

Een klein groepje Almeerders stond gisteravond aan het Weerwater te wachten op vuurwerk. Het was helaas voor niks. Na een uur lang was er nog geen pijl de lucht in gegaan en dropen de mensen af.

Van de week stond het nog op de gemeentesite: 18 december, 20.00 uur vuurwerk bij het Weerwater. De gedachte was dat dit het startsein zou zijn van het kerstevenement X-treme X-mas Almere. ,,Ik heb geen idee waar deze verwarring vandaan is gekomen. Het hoort niet bij ons evenement'', zegt Linda Annink namens de organisatie. ,,Er was ooit sprake van vuurwerk, daar is ook een vergunning voor aangevraagd, maar met X-treme X-mas is het idee echter komen te vervallen.''

http://www.almerevandaag.nl/nieuws/almere/article5585310.ece/Voor-niks-wachten-op-vuurwerk

...in almere,

Stonden ruim 250/300 man te wachten, lees ik toen ik daar was dat het afgelast was,

"Het kan in almere" :angry:

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan