Advocaat in de arm wegens smaad en laster.

Je zal wel moeten denk ik... water bij de wijn. Want ik snap ergens ook eigenlijk wel dat het tegenkamp roept "niets doen is geen optie". De vraag is echter vooral "wat" moet je dan doen?! Rotjes verbieden brengt niets. Vuurpijlen en single shots, dat dan wel? Heb de cijfers niet bij de hand.. zijn dat dan aantoonbaar de probleem-producten? Buiten uiteraard vooral het illegale?

Verder moet de echte focus altijd op de kern van het probleem blijven, en dat is de mentaliteit van bepaalde kanspareltjes in kanswijken, gecombineerd met die illegale beukers die buiten 31-12 voor de overlast en schade zorgen.

we doen water bij de wijn, het verkorten van de afsteektijden heeft ook niks opgelost, die regel terugdraaien ? hahahahah zo denken ze niet in den haag.

Ik denk als je bijvoorbeeld alleen al het facebook bereik van de diverse organisaties, importeurs en winkeliers gaat bekijken, je best wel een groot bereik kan hebben.

Dat zou je denken. Maar degene met de meeste volgers; dat aantal is je bereik plus een beetje. Het zijn namelijk overal dezelfde volgers. Daarnaast is het preken voor eigen parochie.

Dat zou je denken. Maar degene met de meeste volgers; dat aantal is je bereik plus een beetje. Het zijn namelijk overal dezelfde volgers. Daarnaast is het preken voor eigen parochie.

Dit is inderdaad het probleem. We delen eigenlijk alle berichten onder de liefhebbers. Maar de normale Nederlander zal het minder snel opmerken. Daarom is het dus van belang dat er via de kranten en televisie aandacht voor onze kant komt.

Back
Bovenaan