Adrenaline [Alpha Fireworks]

LVT

VWC lid
Artikelnaam: Adrenaline
Netto Kruitgewicht: 999 gram
Aantal Schoten: 108 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25 mm
Tijdsduur: +- 70 sec
Adviesprijs: Nog niet bekend

Wij danken Alpha Fireworks België voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Geen idee eigenlijk wat ik hier van moet vinden. Hij is vet, de mines zijn gruwelijk, maar naast dit vind ik hem ook meer rommelig overkomen. Weliswaar chaos genoeg, maar net even te chaotisch.

Vond een filmpje op youtube. T waait daar wel erg hard dus je krijgt niet helemaal een goed beeld vind ik.

Vind die hele Alpha serie eigenlijk wel erg fijn hoor! Alleen de prijzen ervoor vind ik dan weer niet zo lekker :wink: haha Dan is er toch wel genoeg anders te krijgen in freakacties. Tenminste: dat is mijn persoonlijke mening :wink:

Mooie box hoor deze! Vette opbouw, die finale waaier loopt t kwijl je van in de mond....

Heb het filmpje van de test avond gisteren gezien in Baarle.
Deze staat dan ook al klaar om de winkels te beroven.
Op de bovenste filmpjes komt deze bak niet heel goed tot z’n recht.
Maar geloof me deze hoort wel bij de toppers!
Zeker de finale is goed hard.

Ziet er serieus top uit, maar ik ga never nooit geen minimaal 129,- neerleggen voor een 25mm box met 1kg kruit erin. Deze hele lijn is van hoge kwaliteit, daar mag voor betaald worden, maar men slaat tegenwoordig (ook) bij de zuiderburen compleet door. Doe mij - ter vergelijking - maar een 100sh Funke doosje met 2,5kg kruit en (ik verwacht) minstens gelijkwaardige uitwerking voor minder geld.

Klopt, vooralsnog richt ik me met Alpha dan ook alleen op de wat kleinere cakes. Mochten deze me volledig overtuigd hebben dan komt er wellicht alsnog een wat grotere box.

Door de filmpjes de gok gewaagd om deze blokken uit te proberen en die is zeeg goed bevallen.
Mooie producten van Alpha.

De buurman kwam met deze aanlopen hier. Was echt verbaasd over hoe goed deze was. Liep ook mooi door voor een compound en goede finale!

Back
Bovenaan