Giygas
VWC lid
mogen ze wel bijna gratis weggeven, wat een troep is dat fire fun pakket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bekijk bijlage 47532 deze 3 aanstekers nog kunnen pakken, de onderste 2 zijn van vorig jaar. Maar hier liggen ze weer in de schappen.
Ja lijken zelfs steeds goedkoper te worden. Vorig jaar voor geloof ik €1,80 kunnen kopen. Zelfs op aliexpress en dat soort sites worden dezelfde aanstekers voor rond de €5,- / €7,- verkocht. Geen idee hoe ze het doen en hoeveel winst ze er op maken. Ik koop er elk jaar weer een stuk of 6. Ze zijn nog gevuld ook!
Haha echt he, spotgoedkoop.
Alleen gaan voortaanJa en gek genoeg nog kwalitatief ook 1 van de betere die ik gehad heb. Elke keer als ik in de action ben dan wil ik er weer een paar pakken maar dan krijg ik weer te horen dat ik er al genoeg heb..![]()
Ja en gek genoeg nog kwalitatief ook 1 van de betere die ik gehad heb. Elke keer als ik in de action ben dan wil ik er weer een paar pakken maar dan krijg ik weer te horen dat ik er al genoeg heb..![]()
Vandaag 2 gehaald
Puur hoe hun verkoopstrategie werkt. Ze verdienen een paar cent op 1 product. Maar er is nog nooit iemand in de geschiedenis geweest die de action uitloopt met 1 productIk maak me er zelf ook schuldig aan. Kom ik weer met allemaal troep thuis. De Primark werkt ook op die manier, uiteindelijk gaat het ze om de kwantiteit.
Massa is kassa, geld zeker voor dit soort winkels. Maar goed, heb er 3 gekocht vanmorgen en direct wat tape.
Oh ja, tape haal ik er ook altijd haha. Volgens mij rond de €2,- voor een grote rol. Kwalitatief iets minder dan op de bouwmarkt, maar goed genoeg om wat cakes bij elkaar te tapen.