PyroRJ
VWC lid
Orthen heeft vandaag de prijzen verhoogd t.o.v gisteren.
Dat vind ik zo triest....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat vind ik zo triest....
Ze gaan met de blackfriday trend mee..Dat vind ik zo triest....
Man wat misselijk, gisteren snel gekeken bij Orthen maar geen tijd om te bestellen. Nu alles idd stukken duurder Evo Bomber van 109 naar 139. 5 euro korting t.o.v. gisteren. Zo lust ik er nog wel een.
Dan uit principe centen maar ergens anders achterlaten.
Een winkel mag alleen nog korting geven op de laagste prijs van het product in de laatste dertig dagen voor de korting. Stiekeme prijsverhogingen voor de deal mogen niet meer. Dat is volgens de ACM nepkorting. Je wordt dan als klant misleid om iets te kopen dat je anders misschien niet zou kopen.
Aldus Google
Een winkel mag alleen nog korting geven op de laagste prijs van het product in de laatste dertig dagen voor de korting. Stiekeme prijsverhogingen voor de deal mogen niet meer. Dat is volgens de ACM nepkorting. Je wordt dan als klant misleid om iets te kopen dat je anders misschien niet zou kopen.
Aldus Google
Klopt helemaal maar het handhaven daarop gaat net zo goed als bij een (lokaal) vuurwerkverbod
Het is wel heel erg flauw om op die manier acties op te zetten en ik zou dan alleen al uit principe niets meer kopen al is het met de korting nog iets goedkoper dan met de voorheen lagere prijs zonder korting. Als je artikelen hebt waarbij je het je qua marge niet kunt veroorloven om de algehele gespecificeerde korting te geven dan kun je die beter geheel uitsluiten, dat mag uiteraard wel gewoon.
Als je een screenshot hebt van de prijs van gisteren en er een maakt van vandaag met de actie dan kun je dat met de ACM delen maar ik verwacht niet dat er iets mee gedaan wordt.
Ik zou overigens ook wel heel erg de neiging krijgen om deze informatie in het winkeltopic van de betreffende winkel te plaatsen.
Zul je er net 1tje hebben van Breda vuurwerk dat gewoon een misleiding lijkt.. overal staat die Triple x voor €299 exclusief BF deals
Bekijk bijlage 76440
Man wat misselijk, gisteren snel gekeken bij Orthen maar geen tijd om te bestellen. Nu alles idd stukken duurder Evo Bomber van 109 naar 139. 5 euro korting t.o.v. gisteren. Zo lust ik er nog wel een.
Je haalt hier twee dingen door elkaar. De adviesverkoopprijs mag altijd aangepast worden, hetgeen Bredavuurwerk heeft gedaan door het op €399,99 te zetten gedurende de gehele periode. Hiervoor stond het vorig jaar ook op de site. Effectief heeft niemand dat er voor betaald en eerder deze week verkochten ze de Triple X dan ook voor €299,99.
Misleiding is de prijs verhogen waardoor de aanbieding geen aanbieding meer zou zijn. Dat lijkt hier dus niet het geval en is er €20,00 extra korting gegeven.
Zo sneu dit, orthen is bij mij afgeschrevenMan wat misselijk, gisteren snel gekeken bij Orthen maar geen tijd om te bestellen. Nu alles idd stukken duurder Evo Bomber van 109 naar 139. 5 euro korting t.o.v. gisteren. Zo lust ik er nog wel een.