[Actieartikel] Event King of Gold

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: RVW8137
Artikelnaam: EVENT KING OF GOLD 102 SHOTS
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 102 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: 3/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €99,99
Voorverkoopprijs: €49,99
O.a. te koop bij: Rubro.nl

2020-10-05 22_03_15-EVENT KING OF GOLD 102 SHOTS.png

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Precies, alles wat kleiner is dan 25 mm laten staan. Al die kleintjes bij elkaar kan je ook een paar kwalitatief goeie van halen.

Misschien mis ik het sarcasme, maar ik bedoelde dat ik het hem wel waard vind op basis van de video. Vooravondspul, maar toch.

Ook voor de vooravond besteed ik hier geen cent aan.... alleen kwaliteit of niks :)

Hmmm, kwaliteit dus. Dus kleiner dan 25mm kan geen kwaliteit hebben? Het is wellicht dan toch interpretatie van wat dat dan is of moet zijn. Je kunt een cake hebben met 10mm tubes en kan van goede kwaliteit zijn in dat segment. Wat jij eigenlijk doet is appels met peren vergelijken. Je hebt bijvoorbeeld auto's tot 20k waarvan er enkele van goede kwaliteit maar dan moet je niet eentje van deze nemen en dan vergelijken met de duurste mercedes en dan de kwaliteit van beide met elkaar vergelijken, ja dan lijkt die auto van maximaal 20k ineens slecht te zijn. Dus wat jij eigenlijk bedoeld is dat je geen cakes met kleine effecten wilt, dat is iets anders dan wat je zegt over kwaliteit. Niet? :)

Back
Bovenaan