*Actie* Vuurwerk Orthen 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook, besteld, betaalbevestiging gehad maar verder nog niks.....heb hieerover gebeld.... had te maken met de drukte omtrent de evolution producten?

Mocht men een bestel nr hebben ontvangen kun je ervan uit gaan dat de order is doorgekomen.
Dit zou je als bevestiging kunnen zien.

gr

Mocht men een bestel nr hebben ontvangen kun je ervan uit gaan dat de order is doorgekomen.
Dit zou je als bevestiging kunnen zien.

gr

Dit nummer heb ik in de email staan, daarmee is je bestelling geborgd? (dus ook de producten gereserveerd? )

En wanneer word je afhaal moment bevestigd ?

Ondertussen al 4 bestellingen gedaan, Is het handig om ze nu al samen te bundelen of als ik uitbesteld ben? Wil anderen ook de mogelijkheid geven om binnen dat tijdvak hun bestelling te laten plaatsen. Tevens topprijzen dus ik blijf maar bestellen..

Misschien een gekke vraag, maar ik kan niet zo gauw een antwoord vinden. Over deze acties gaat uiteraard geen extra korting, maar tellen de in deze actie besteedde bedragen straks wel mee richting de 'drempel' van de freakactie?

Misschien een gekke vraag, maar ik kan niet zo gauw een antwoord vinden. Over deze acties gaat uiteraard geen extra korting, maar tellen de in deze actie besteedde bedragen straks wel mee richting de 'drempel' van de freakactie?

Dat is een goede vraag.
Echter denk ik dat niet.
Deze actie was om de huidige vooraad producten in te dammen om straks met geheel nieuwe vooraad en nieuwe producten te starten.
Beste kun je dat even via de mail vragen daar ik steeds minder tijd heb voor de winkel daar Evolution een zeer grote groei doormaakt en er grootse plannen in de maak zijn,Maar daar later meer over.

gr

Welke drempel van de freakactie? moet je dan voor een bepaald bedrag bestellen voordat de actie in werking treedt? i

wow nette prijzen besteld wel is vroeg november ofzo maar krijg de neiging om nu als het een en ander te halen. Jammer genoeg dit jaar uitzend kracht. Dus durf zo 4 maand voor oud en nieuw nou weer niet bergen te halen :(

Heb een mail gehad met daarin je bestelling is ontvangen. Neem dit ordernummer mee en je legitimatie bewijs. Is dit voldoende of moet ik ook nog een mail extra krijgen ? Snap het niet helemaal

Ik wacht nog even met bestellen want de voorgaande berichten over de bevestiging baren me wel zorgen..
Wie weet is een product wat al uitverkocht is nog een paar keer verkocht..
Een bevestiging is toch wel heel belangrijk..

Ik wacht nog even met bestellen want de voorgaande berichten over de bevestiging baren me wel zorgen..
Wie weet is een product wat al uitverkocht is nog een paar keer verkocht..
Een bevestiging is toch wel heel belangrijk..

Zoals reeds gemeld is de reply met order nr ook ter bevesteging.

gr

Bij mij is het bestel systeem wel tot een probleem geworden. Diverse posten niet geleverd. Moest op een bestelling van dik over de duizend euro terplekke beslissingen nemen waardoor ik voor 4 producten een verekening achteraf heb gekozen. (terug storten). Na diverse emails en telefoontjes niks meer vernomen. Doodzonde dat dit in de hektiek zo is gelopen.

Toch jammer om te lezen, daaruit blijkt dat orthen hun communicatieve zaken niet op orde heeft. Jammer voor een dermate grote winkelgroep.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan