*Actie* Vuurwerk Orthen 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leegverkoop / vroegkoop aktie 2014 met 40-50-60-70% korting :

Nu kopen = heel veel voordeel !

Vuurwerk Orthen gaat verbouwen en krijgt tevens een nieuwe site voor de echte vuurwerk freaks.
Daarom gaan we nu een leegverkoop houden op onze gewone site www.vuurwerk-orthen.nl met zeer aantrekkelijke kortingen.

De actie loopt tm 1 september 2014 ! Op = Op !

Spelregels:
1. Kortingen zijn reeds berekend.
2. Gratis vuurwerk is n.v.t.
3. AKTIE ARTIKELEN tellen niet mee voor berekening GRATIS vuurwerk.
4. Alleen afgeronde (betaalde) bestellingen worden in behandeling genomen.
5. Indien een product niet aanwezig is of niet leverbaar (leverancier) dan ontvangt u een vervangend soortgelijk (vaak duurder) product. In principe worden uitverkochte vroegkoop artikelen meteen van site verwijderd.
6. AKTIE PRIJZEN zijn enkel geldig tijdens de leegverkoop aktie.
7. Controleer uw bestelling goed, achteraf vervalt het recht van reclamatie.
8. Bestellingen met verschillende ophaaltijden kunnen worden samengevoegd tot 1september.
9. Het is niet mogelijk om producten welke besteld zijn om te ruilen voor andere artikelen of geld terug te ontvangen.
10. Op = op ! Nu kopen = voordeel !

Kijk snel op de site : www.vuurwerk-orthen.nl

Vanaf september komt onze nieuwe site met zeer exclusieve en prachtige nieuwe items online.

Hartelijk dank,
Team Vuurwerk Orthen

Wat een prachtige prijzen zeg! Veel plezier iedereen die de website bezoekt om ook wat te kopen, voor mij is het te ver weg :wink:

hier zitten mooie prijzen en producten tussen. Helaas ook iets te ver weg voor mij.
Maar een top actie is het zeker.
greetzz

mooie actie - was van plan om pas rond december weer te gaan bestellen - maar die total event box wil ik nu wel een keer proberen :)

Voor mijzelf altijd de regel gehad om pas in november / december te bestellen, maar dit is wel heel aantrekkelijk. Het is een stukje rijden, maar dat is afgelopen jaar ook goed bevallen.

Wat wordt eigenlijk bedoeld met 2 PACK EXTREME + 1 GRATIS? Een gratis cake erbij of 2 voor de prijs van 1?

Voor mijzelf altijd de regel gehad om pas in november / december te bestellen, maar dit is wel heel aantrekkelijk. Het is een stukje rijden, maar dat is afgelopen jaar ook goed bevallen.

Wat wordt eigenlijk bedoeld met 2 PACK EXTREME + 1 GRATIS? Een gratis cake erbij of 2 voor de prijs van 1?

Dat laatste.

Zeker mooie aanbiedingen, heb ook voor het eerst eens een bestelling bij jullie geplaatst. Hopelijk krijg ik het zelf allemaal logistiek geregeld aan het eind van het jaar mocht er een dag afgaan:wink:

Worden er nog andere artikelen toegevoegd?

Geen idee.
Op dit moment is de actie bedoeld om de huidige stock in opslag via deze weg te verkopen daar we een verbouwing in de planning hebben staan voor een 3e bunker en geheel nieuwe freaksite.
En we dit jaar een frisse start kunnen maken met een geheel nieuw assortiment.
Dus pak nu je kans want op=op

Deze actie loopt tot maximaal 30 augustus en 1 september gaat de geheel nieuwe site online.

Gr

In mijn bestelhaast heb ik 29 december ingevuld als afhaaldag - nu het er op lijkt dat de 29e zeker als verkoopdag afvalt, hoe kan ik de dag aanpassen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan