[Actie 2016] 'Vroege Freak Actie' Vuurwerk Outlet Groningen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voegt allemaal weinig toe in de regio: Polska was bij Giezen al te koop en Evo al 2 jaar bij VWgigant om de hoek...had liever iets originelers gezien (Mercurius voor goeie prijzen ofzo, of Lesli Soviet Shooters (moeilijk, I know) of 1e dependance van Meester of Pronk...). Magoe, het sluit goed aan bij de vraag van het moment (en de massa..Pools!! Lol) en lui van ver hoeven maar 1 adres langs enz.

Laatst bewerkt:
Voegt allemaal weinig toe in de regio: Polska was bij Giezen al te koop en Evo al 2 jaar bij VWgigant om de hoek...had liever iets originelers gezien (Mercurius voor goeie prijzen ofzo, of Lesli Soviet Shooters (moeilijk, I know) of 1e dependance van Meester of Pronk...). Magoe, het sluit goed aan bij de vraag van het moment (en de massa..Pools!! Lol) en lui van ver hoeven maar 1 adres langs enz.

Deels met je eens. Maar als de prijzen beter zijn dan de buren dan is de keus natuurlijk makkelijk gemaakt.

De lijn is natuurlijk niet alleen bedoeld voor de freaks. Voor de normale consument straks in december is het een hele toffe lijn!

Sovjet shooters wordt hem sowieso niet, je kan niet zo even een lijntje er uit pikken bij Lesli en die voeren. Helemaal de Sovjet lijn niet.

Als ik eerlijk ben zie ik op dit moment bij Mercurius geen meerwaarde, de producten kunnen mij niet bekoren.

Aangezien de samenwerking met evolution, is pangu geen optie?
Lijkt me een zeer mooie combinatie.

De lijn is natuurlijk niet alleen bedoeld voor de freaks. Voor de normale consument straks in december is het een hele toffe lijn!

Sovjet shooters wordt hem sowieso niet, je kan niet zo even een lijntje er uit pikken bij Lesli en die voeren. Helemaal de Sovjet lijn niet.

Als ik eerlijk ben zie ik op dit moment bij Mercurius geen meerwaarde, de producten kunnen mij niet bekoren.

super, zijn de mines ook los te bestellen of is dat niet mogelijk? en al mooie boxen van vw totaal in kunnen kopen?

Baal echt dat dit toch echt te ver rijden is. vanmiddag maar alleen kijken niet kopen haha, hopen dat ik niet jaloers wordt(vast wel)

heb dit keer weer geen bevestigingsmail gehad....

Dat is heel apart! Deze is niet terecht gekomen in de ongewenste mail? Of zit er een fout in je e-mail adres in je account?

Onze ict'er heeft het uitgebreid getest en heeft nergens een fout kunnen ontdekken in het mail verkeer

Hardstyle Box

Van €189,95 Voor €100,-
(Deze actieprijs is geldig in de maand maart!!)

Hardstyle1-480x477.jpg

Van €189,95 Voor €100,-
(Deze actieprijs is geldig in de maand maart!!)

http://www.vuurwerkoutletgroningen.nl/product/hardstyle-box/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan