[Actie 2016] 'Vroege Freak Actie' Vuurwerk Outlet Groningen

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb ik de boxen van vuurwertotaal gemist?

of moeten die nog online komen?

zag gisteren enkel wat kleinere dingen voorbij komen maar nog niet de boxen van x-tream / HFF en barely legal. waren deze al weg of moet dit nog komen?

en zo ja, wanneer?

heb ik zometeen mijn hele collectie voor komende jaarwisseling al rond...

heb ik de boxen van vuurwertotaal gemist?

of moeten die nog online komen?

zag gisteren enkel wat kleinere dingen voorbij komen maar nog niet de boxen van x-tream / HFF en barely legal. waren deze al weg of moet dit nog komen?

en zo ja, wanneer?

heb ik zometeen mijn hele collectie voor komende jaarwisseling al rond...

Wij hadden ze zelf allemaal uitverkocht afgelopen jaarwisseling vandaar dat ze er nu niet bij zaten.
We gaan aankomende week kijken of we nog wat in kunnen kopen.
Maar de prijs moet wel goed zijn:)

Super dat jullie evolution erbij gaan voeren. Erg mooi assortiment. Erg blij mee. Enig idee wanneer dit online gaat komen?

Heb gemist dat gister de Vuurwerktotaal artikelen online kwamen.. Helaas, voor mij zitten er nu niet genoeg leuke items bij om 2,5 uur enkele reis te maken. Volgende keer beter!

4 Seasons

Van €169,00 Voor €90,00

RVW-910-4-seasons-480x480.jpg

http://www.vuurwerkoutletgroningen.nl/product/4-seasons/

10 boxen beschikbaar! :D

Welke producten van Evolution moeten we naar jullie mening sowieso opnemen in het assortiment? :D

Naar mijn mening een hele lijst:D
Het fairytail assortiment, de sunbeam lijn met name 1,3 en 4, complete stardust lijn, fast&furious vooral 1,3,4 en 5. Eigenlijk zijn alle pro fire producten wel goed. De rainbow twinkler, lights of heaven 2.0, red fury in blue en diamonds in gold vind ik super. En uiteraard de spactacle show boxen, die vind ik echt goed.

Ik ben fan, moge duidelijk zijn haha.
Hopen op mooie prijzen (en genoeg voorraad) dan woed het goed inslaan:cool:

Aaaaah balen dit, de 4 seasons komt net een dag te laat online!!! Gisteren net bestelling voor deze maand gedaan. Hopen dat er eind volgende maand nog 1 beschikbaar is, maar dat zal wel niet denk ik.

Mooie uitbreiding mannen. Betekend dit dat er ook meer andere katan spullen bij gaan komen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan