[Actie 2016] 'Vroege Freak Actie' Vuurwerk Outlet Groningen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de Mystery box 3 in winkelwagen gestopt.
Hopelijk staat die er eind van de maand nog in, dan pas weer geld binnen.
Het is maar goed dat mijn vrouwtje niet weet wat ik allemaal aan geld uitgeef voor vuurwerk:shocked:

van vuurwerkland: Heroes-joy Ride-Temple of Stone-Alcatraz. Zou leuk zijn of 1 van deze artikelen nog aan het assortiment toegevoegd kan worden.

Crash Box

Van €139,00 Voor €60,00!!

crash.jpg

Van €139,00 Voor €60,00!!

http://www.vuurwerkoutletgroningen.nl/product/crash-box-100s/

2e bestelling afgerond toch de mystery actie meegepakt lijkt me erg leuk. kon alleen niet meer hetzelfde tijdstip kiezen dus ik zit een uurtje ervoor, ik had vernomen dat dat niet erg is? ik red dat tijdstip net niet namelijk

2e bestelling afgerond toch de mystery actie meegepakt lijkt me erg leuk. kon alleen niet meer hetzelfde tijdstip kiezen dus ik zit een uurtje ervoor, ik had vernomen dat dat niet erg is? ik red dat tijdstip net niet namelijk

Als je iets later komt is het geen probleem! :) Zolang het maar geen compleet dagdeel is! :wink:

Zelf de prof. firebase mogen aanschouwen 2 jaar geleden en is naar mijn beleving echt aan de top van het nederlands vuurwerk zeer goede box, voor deze prijs zeker de moeite waard alleen mijn budget is zo goed als op

Wanneer krijgen we te weten wat de laatste mystery actie was? ik wil weten wat ik heb gekocht haha.
Ow en hebben jullie ook het meterpakket in groningen? In vierhuizen wel maar dat is me te ver omrijden voor een meterpakketje.

Wanneer krijgen we te weten wat de laatste mystery actie was? ik wil weten wat ik heb gekocht haha.
Ow en hebben jullie ook het meterpakket in groningen? In vierhuizen wel maar dat is me te ver omrijden voor een meterpakketje.

Volgens mij krijg je dat pas te zien tijdens het afhalen.

Ondanks dat ik zou stoppen met bestellen toch nog maar wat uit de weekactie meegepakt!

Dit werkt te verslavend! :bonk:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan