[Actie 2016] 'Vroege Freak Actie' Vuurwerk Outlet Groningen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Event Tsunami 120's

Van €189,00 Voor €119,00!!

tsunami.jpg

Van €189,00 Voor €119,00!!

http://www.vuurwerkoutletgroningen.nl/product/event-tsunami-120s/

We zijn alweer lekker bezig met het bedenken van RAM acties

Houdt onze website of het forum hier in de gaten want in het weekend komen deze online!! :D

Hee Vuurwerkland Outlet,

Vraagje:
Vorig jaar kon ik bij 'mijn bestellingen' op de site zo'n mooi overzicht met alles per bestelling. Ook kon je dan klikken op de links ook al waren de producten in de winkel al uitverkocht.
Dit liep vorig jaar op het eind van het jaar in de soep en deden die linkjes het niet meer.. Echter was het toen te druk om dit aan te passen.
Op dit moment als ik naar 'mijn bestellingen' ga staat er:
Bekijk Bestellingen
[woocommerce_view_order]

Wordt dit nog aangepast? 'Vond dat wel mooi vorig jaar! :D

Bedankt voor de tip! :wink:

Ik zal even contact opnemen met onze ict'er! :)

Hallo VuurwerklandOutlet,
Enige tijd geleden had ik jullie bovenstaande gevraagd :)
Is er al meer duidelijkheid of die optie's weer terugkomen? Handig voor het overzicht :thumbup:

Mvg!

Hee Vuurwerkland Outlet,

Vraagje:
Vorig jaar kon ik bij 'mijn bestellingen' op de site zo'n mooi overzicht met alles per bestelling. Ook kon je dan klikken op de links ook al waren de producten in de winkel al uitverkocht.
Dit liep vorig jaar op het eind van het jaar in de soep en deden die linkjes het niet meer.. Echter was het toen te druk om dit aan te passen.
Op dit moment als ik naar 'mijn bestellingen' ga staat er:
Bekijk Bestellingen
[woocommerce_view_order]

Wordt dit nog aangepast? 'Vond dat wel mooi vorig jaar! :D

Ik klik gewoon op Mijn Account en niet op bekijk bestellingen.
En dan krijg je gewoon je bestellingen te zien.

Wow .. haha thanks voor de tip! Super simpel..! Oké dan is het klaar VuurwerklandOutlet! :D

Ps: Ik zie dat er een complete bestelling ontbreekt in de lijst! Ik zal hierover persoonlijk contact opnemen.

Zojuist de laatste Event Flash of the God's besteld. Hoge verwachtingen van dit monster.
Hopelijk stelt Rubro ons niet teleur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan