[Actie 2016] Megavuurwerkfreaks.nl - *Actie 2016*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Dat zou ook kunnen. Misschien eind van de week nog wat leuke items erop.
Vandaag de bunker opgeruimd van een collega. Daar zaten nog wat leuke dingen tussen,
zoals Horizon of Holland, Royal celebration

Gerrit

oe zet er maar op mischien vind ik nog een ouwe sok met iets erin

Hallo,

Ga morgen eerst eens uitpakken en zien als er nog iets voor de site tussen zit.Laat wel weten wanneer online.

Gerrit

Kan iedereen aanraden hier wat te bestellen. Afgelopen week beetje contact gehad en inmiddels een goede order kunnen doen voor wat herrie rond 00.00!

Bedankt Gerrit ;)

Heb al een lijst liggen om te bestellen, maar wacht nog even op de nieuwe producten die erop komen te staan. Enig idee wanneer dat is?

Hallo,

Als er iemand belangstelling heeft voor de Horizon Of Holland van Royal voor € 85,- of de
Royal Celebration voor € 95,- even een pm sturen, ga ze niet meer op de site zetten.

Gerrit

Ik zit nog te twijfelen tussen de Phantom en wat losse cakes en de Evolution Mayhem, die laatste box ziet er echt geweldig uit op productie film. Enig idee wanneer je de site offline gaat gooien?

Dit jaar voor het eerst richting frieland.

nu vind ik de service al top.
als je iets vraagt binnen no time antwoord er wordt heel netjes gereageerd en niet onbelangrijk de prijzen.

gerrit alvast bedankt voor de service

Ook voor ons dit jaar voor het eerst naar Friesland. Het is een stuk rijden, maar dat is het meer dan waard. Altijd leuk dit soort ritjes :)

Ik zit nog te twijfelen tussen de Phantom en wat losse cakes en de Evolution Mayhem, die laatste box ziet er echt geweldig uit op productie film. Enig idee wanneer je de site offline gaat gooien?

Hallo,

Ik laat hem nog even open staan.
Mocht hij al off line gaan gewoon even een pm sturen.
Is er altijd wel wat te regelen.

Gerrit

Hallo,

Nee we doen geen Demo meer. We moesten aan teveel eisen voldoen om een vergunning te krijgen.
Zijn er 4 jaar gelden mee gestopt.

Gerrit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan