[Actie 2016] Megavuurwerkfreaks.nl - *Actie 2016*

Status
Niet open voor verdere reacties.
En natuurlijk kan ik zelf reageren.

Het betreft inderdaad een loods bij ons op het achter terrein
( ons terrein is 6600M² )
Ik had deze loods verhuurd sinds een paar maanden.
Ik ben sinds 9 juli al in Spanje en werd gister morgen gebeld door de politie ( uit drachten)
Dat zij op mijn terrein stonden en of ik toestemming gaf voor een inval in de loods achter op het terrein.
Naar mijn weten was daar niets bijzonders dus uiteraard heb ik mijn toestemming daarvoor gegeven
tot mijn verbazing bleek daar dus wel wat mis te zijn en hoorde ik dit van deze agent die ik nog steeds aan de telefoon had.
Ook vroegen zij of zij mijn woning en de daaraan vast zittende loods ( waar ons vuurwerk zich bevindt) te mogen betreden op eventuele illegale zaken.
Uiteraard was daar niets te vinden. De agent heeft ons huis en de loods ook direct uitgesloten.

Ik ben later op de dag gebeld door deze zelfde agent om een verklaring na mijn vakantie af te leggen.

De video beelden die jullie zien is op een ander deel van het terrein opgenomen waar deze mensen niets te zoeken hadden (zoals ik hier boven al aangaf) de loods en woning waren al uitgesloten.

Maar zoals vele mensen wel weten media/ pers is gek op sensatie ook al vallen er dan onschuldige slachtoffers dat maakt onze media/ pers echter geen sier uit!

Mochten mensen meer willen weten kunnen jullie mij bellen, smsen whatsappen what ever...

NU WEER ONTOPIC PLEASE!

We verkopen nog steeds vuurwerk en wij hebben uiteraard weer het vuurwerk op voorraad wat ik aanbied voor de enorm scherpe prijzen. ;)

Op de site is wel wat knip en plakwerk gedaan zo te zien , bij alle Rubro Event boxen staat de beschrijving van de Event Blending Scars :p

Als we dan toch bezig zijn!
Pangu garden party3, beschrijving van garden party2 en zonder filmpje.

Ik heb de wijzigingen aan de webdesigner van Gerrit doorgegeven (Gerrit is zelf met vakantie)
Bedankt voor de oplettendheid.

Hey Gerrit, even een vraag.

Voeg je de komende tijd of tegen einde jaar nog meer producten toe? Bedoel niet perse voor freakprijzen. (mag wel uiteraard ;) )

Is gewoon makkelijk als ik naast mijn freakbestelling ook andere producten op 1 adres kan kopen. Zoals bijvoorbeeld immortal gold.

Ik vroeg me precies hetzelfde af! Ben wel benieuwd welke producten ook buiten de freakactie gaan komen. Ik haal liever ook alles in 1 keer, scheelt me weer een wereldreis:D

Hallo,

Nog een aantal oude festival boxen van Evolution op onze site.
Afgelopen zaterdag nog geschoten in Bocholt. Voor degene die erbij waren allemaal toppers gezien.Tevens nog het Fairytail assortiment. Alles van evolution op onze site is van 2015.

Groetjes Gerrit
.

Dat wordt wel heel interessant om die kant op te gaan.
Zou ontzettend graag nog de 100 shot willen hebben.

Hee Geerit999,

1 klein dingetje wat me opviel op de site:
De Ekim van Katan,
Er staat 9x Goud regen - wat moet zijn 6 x Goud regen.

Mvg!

Beste Gerrit,

Is het bericht van #13 nog altijd actueel dat de aanbiedingen geldig zijn tot 1 november?
Dan weet ik namelijk hoe lang ik nog heb om keuze te maken en te sparen voor deze prachtige aanbiedingen!

Gr.

Kopie bericht:
Binnenkort komt de site megavuurwerkfreaks.nl online.
Je kan dan al bestellen tegen extreem lage prijzen.
Afhalen is op 29 december tussen 06.00 uur en 10.00 uur
Op deze site kun je bestellen tot 1 november.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan