En natuurlijk kan ik zelf reageren.
Het betreft inderdaad een loods bij ons op het achter terrein
( ons terrein is 6600M² )
Ik had deze loods verhuurd sinds een paar maanden.
Ik ben sinds 9 juli al in Spanje en werd gister morgen gebeld door de politie ( uit drachten)
Dat zij op mijn terrein stonden en of ik toestemming gaf voor een inval in de loods achter op het terrein.
Naar mijn weten was daar niets bijzonders dus uiteraard heb ik mijn toestemming daarvoor gegeven
tot mijn verbazing bleek daar dus wel wat mis te zijn en hoorde ik dit van deze agent die ik nog steeds aan de telefoon had.
Ook vroegen zij of zij mijn woning en de daaraan vast zittende loods ( waar ons vuurwerk zich bevindt) te mogen betreden op eventuele illegale zaken.
Uiteraard was daar niets te vinden. De agent heeft ons huis en de loods ook direct uitgesloten.
Ik ben later op de dag gebeld door deze zelfde agent om een verklaring na mijn vakantie af te leggen.
De video beelden die jullie zien is op een ander deel van het terrein opgenomen waar deze mensen niets te zoeken hadden (zoals ik hier boven al aangaf) de loods en woning waren al uitgesloten.
Maar zoals vele mensen wel weten media/ pers is gek op sensatie ook al vallen er dan onschuldige slachtoffers dat maakt onze media/ pers echter geen sier uit!
Mochten mensen meer willen weten kunnen jullie mij bellen, smsen whatsappen what ever...
NU WEER ONTOPIC PLEASE!
We verkopen nog steeds vuurwerk en wij hebben uiteraard weer het vuurwerk op voorraad wat ik aanbied voor de enorm scherpe prijzen.