[Actie 2016] Megavuurwerkfreaks.nl - *Actie 2016*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij moeten totaal 500km rijden voor Megavuurwerk, het is maar wat je voor je hobby over hebt.. de prijzen zijn zo laag dat de benzine kosten er makkelijk uitgehaald worden en je alsnog van een super dikke korting kan profiteren.

Wij moeten totaal 500km rijden voor Megavuurwerk, het is maar wat je voor je hobby over hebt.. de prijzen zijn zo laag dat de benzine kosten er makkelijk uitgehaald worden en je alsnog van een super dikke korting kan profiteren.

ben ik het helemaal mee eens , ik rij zelf diesel maar als ik alles bij elkaar optel bespaar ik nog steeds honderden euro's :)

Precies dit.
Wij moeten 600km rijden maar halen dat er dik uit. Als je 2 boxen van Pangu pakt heb je de benzine er al uit, als het 30+ boxen worden is het helemaal interessant :D

Ja als jij er los 140 euro voor wilt betalen.. Rubro legt een minimum prijs op. Dus ik vind het heel aardig en gul dat je er 6 goede cakes bij krijgt. De Roar is een ondergewaardeerde cake, op film klinkt het maar gemiddeld. Wij hadden deze in een daylight show geschoten en hij kwam er echt luid bovenuit! Het was een zeer goede toevoeging aan het showtje. Voor deze prijs kan je die helemaal niet laten liggen..

In jouw geval kan je misschien Gerrit een PM sturen en kijken of er misschien iets anders mogelijk is, al snap ik dat er wel grenzen gesteld moeten worden. Anders kan je overal wel een mail voor sturen:wink: Maar niet geschoten is altijd mis!

Het is zeker een top aanbieding! Maar heb me bestelling al geplaatst, met deze aanbieding had ik die toch iets anders gedaan denk ik :wink: hoewel ik niet zo van de fluiters ben en dus die Roar maar niks vindt. En die prijsafspraken vindt ik maar vreemd, altijd 139 overal en Haokan heeft hem voor 129, ook niet heel consistent :bonk: ik zal even horen bij Gerrit :cool:

Edit: 99eu bij Vuurwerkoutlet Groningen trouwens

Laatst bewerkt:
Het is zeker een top aanbieding! Maar heb me bestelling al geplaatst, met deze aanbieding had ik die toch iets anders gedaan denk ik :wink: hoewel ik niet zo van de fluiters ben en dus die Roar maar niks vindt. En die prijsafspraken vindt ik maar vreemd, altijd 139 overal en Haokan heeft hem voor 129, ook niet heel consistent :bonk: ik zal even horen bij Gerrit :cool:

Hallo,

Je hebt een p.m

Gerrit

Ik zal het anders formuleren, natuurlijk zijn het TOP aanbiedingen.
De Freak heeft hier natuurlijk een super voordeel mee!!!!! en iedereen die het er voor over heeft haalt hier natuurlijk zijn vuurwerk. Dit zou ik ook doen als ik op een half uurtje van Leeuwarden woonde.

Persoonlijk zou ik geen 600km gaan rijden met een busje om mijn vuurwerk op te halen...ben ik dan minder freak als de gene die dit wel doen???

Ik gun het de winkels in mijn regio, die moeten er namelijk ook een boterham aan verdienen! Al is de korting niet spectaculair, het is een kwestie van de gunfactor.

Daarnaast ben ik liever met mijn projecten en show bezig dan uren te moeten rijden om alles te verzamelen.

Hallo,

Je bent zeker geen mindere freak als je de km niet wilt rijden.
Dat begrijp ik ook Jakhal.
Maar ik begrijp ook de mensen die wel de km gaan rijden voor een stuk korting.
Want wat zijn nu afstanden in Nederland. Stelt toch uiteindelijk niets voor.
En we blijven Hollanders, gek op kortingen.

Groetjes Gerrit

Ik ben gekke Gerrit niet :p Die zuivere lucht in het Noorden is naar je hoofd gestegen als je zulke prijzen niet wilt betalen. Ondertussen is mn geld echt op, dus stop maar met die acties!

Jakhal, ik vind je zeker niet minder freak, je zegt alleen dat je er blijkbaar minder voor over hebt. Ik heb het er wel voor over, samen met genoeg anderen naast mij! Ik vind zo'n roadtrip wel leuk, zeker omdat ik het hele jaar met deze hobby bezig ben. En ik vind het bijzonder om een winkel eigenaar te ontmoeten die net zo'n grote passie heeft als wij! Dus buiten de kortingen die hij ons gunt, is dat ook zeker een gun factor van ons naar hem!

Ik zal het anders formuleren, natuurlijk zijn het TOP aanbiedingen.
De Freak heeft hier natuurlijk een super voordeel mee!!!!! en iedereen die het er voor over heeft haalt hier natuurlijk zijn vuurwerk. Dit zou ik ook doen als ik op een half uurtje van Leeuwarden woonde.

Persoonlijk zou ik geen 600km gaan rijden met een busje om mijn vuurwerk op te halen...ben ik dan minder freak als de gene die dit wel doen???

Ik gun het de winkels in mijn regio, die moeten er namelijk ook een boterham aan verdienen! Al is de korting niet spectaculair, het is een kwestie van de gunfactor.

Daarnaast ben ik liever met mijn projecten en show bezig dan uren te moeten rijden om alles te verzamelen.

Als je het dan de winkels zo gunt in je regio, moet je ook niet aan mede freaks uit die zelfde regio vragen of ze een aantal doosjes kunnen mee nemen..

Wij als groep van 5 kijken erg uit naar de trip,daarom nog maar een Immortalgold aanbieding erbij besteld :D

Besteld bij deze winkel! Met een aantal vrienden, 6 uur rijden. Maar die uren zijn het waard, service waar je u tegen zegt, kortingen waar menig vuurwerkfreak erg vrolijk van wordt en een uitgebreid assortiment. Die liters bezine heb je met een leuke bestelling eruit en dan nog is het de moeite waard.

Op een grote bestelling scheelt het al gauw een aantal boxen en dat maakt zo'n roadtrip alleen maar leuk. Onderweg ergens lekker eten, gezelligheid gegarandeerd.

Als een winkel zich zo de moeite doet voor de freaks verdienen ze het ook om er zoveel kilometers voor te rijden. Concurrentie zal er altijd zijn, maar dat is in iedere branche. En als ik altijd de lokale winkels zou spekken en niet voor mijn eigen portemonnee zou kiezen zou het leven een stuk moeilijker zijn. Als de bakker hier in de wijk broden voor €4,- verkoopt en een andere bakker een wijk verder dezelfde voor €2,- zou ik ook daar gaan. Voor dat geld wat ik overhoud kan ik dan nog een leuk kerstcadeau kopen en nog een extra box.

Alleen maar complimenten voor deze winkel! :D

superaanbiedingen gerrit:thumbsup: ik sta de verkoopdagen in je winkel maar ook ik maak gebruik van deze topacties !! voor iedereen die een end moet reizen vanuit het zuiden of elders, het is het meer dan waard om bij deze zaak te bestellen en natuurlijk het af te komen halen onder het genot van een bakkie koffie en een stukje cake :thumbsup::thumbup:

Ook ik moet de nodige kilometers maken om het vuurwerk hier te komen halen. Maar met de flinke kortingen haal ik het er dik uit. Tevens een top service!!

superaanbiedingen gerrit:thumbsup: ik sta de verkoopdagen in je winkel maar ook ik maak gebruik van deze topacties !! voor iedereen die een end moet reizen vanuit het zuiden of elders, het is het meer dan waard om bij deze zaak te bestellen en natuurlijk het af te komen halen onder het genot van een bakkie koffie en een stukje cake :thumbsup::thumbup:

Doe mij maar een oliebol :D

Hallo Feabal,

Koffie en cake, oliebollen pas op 31 december.
Lwd gast die weet dat.

Gerrit:p

Laatst bewerkt:
Ik ben gekke Gerrit niet :p Die zuivere lucht in het Noorden is naar je hoofd gestegen als je zulke prijzen niet wilt betalen. Ondertussen is mn geld echt op, dus stop maar met die acties!

He, ff rustig he.. ik heb net geld...dus wat mij betreft mogen ze nog wel even duren ;)

Wat een acties zeg! komen er na de freakactie nog andere kortingsacties met de "nieuwe" producten? Dan wordt het voor mij namelijk wel erg interessant om hier te bestellen. Ook voor mij is het erg ver rijden

Nogmaals erg top dat een onderneming deze freakactie kan realiseren!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan