[Actie 2016] Mega Uitverkoop 2016 - Haokan Fireworks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee je moet bij je eigen winkel bestellen, wel kan ik op verzoek na het weekend evt artikelen verplaatsen van de ene vestiging naar de andere vestiging

Prima, kan ik dan beter zometeen bestellen (de artikelen die niet in Roosendaal op voorraad zijn), of pas na het weekend? Dus voor de duidelijkheid, moet het artikel eerst in Roosendaal (virtueel) geplaatst zijn eer ik het artikel bestel?

Welke browser gebruik je? Ik gebruik Chrome. Volgens mij is er geen Silverlight plugin oid nodig voor deze speler.

Edit: laatste versie van flash player installeren, dat zou de truc moeten doen.

Welke browser gebruik je? Ik gebruik Chrome. Volgens mij is er geen Silverlight plugin oid nodig voor deze speler.

Edit: laatste versie van flash player installeren, dat zou de truc moeten doen.

Had het op beide browsers geprobeerd, trouwens op de iPad werkt het wel. Ik ga snel even kijken voor de laatste versie flash player.

ja alleen bestellen wat er in de shop van Roosendaal staat

Prima, kan ik dan beter zometeen bestellen (de artikelen die niet in Roosendaal op voorraad zijn), of pas na het weekend? Dus voor de duidelijkheid, moet het artikel eerst in Roosendaal (virtueel) geplaatst zijn eer ik het artikel bestel?

Mega uitverkoop

Mega uitverkoop

Het evt aanmaken van een account kan het best op een pc of laptop
Bij een IPad, Tablet of smartphone werkt het soms niet goed
verplicht veld postcode komt dan niet in beeld

en precies op tijd aub haokan aangezien we alle voorbereidingen hier hebben getroffen en lijstjes hebben gemaakt en om 18.30 naar de training moet en mijn vader brengt mij dus die kan het ook niet overnemen, dus pls schiet op :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan