[Actie 2016] Heron Fireworks - 3 halen, 1 betalen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb helaas niet besteld en geen supermarkt killers kunnen bemachtigen (ik was er 30 minuten na opening) Ze komen ook niet meer! je hoeft dus niet om te rijden als je dat van plan was

aan degenen die er geweest zijn.

zijn er ook nog andere producten in de losse verkoop wat niet op de site van hun staat?
heb nog een zakcentje gevonden

Ik heb er net even 2 getest, en het viel me totaal niet tegen. Beter als de youtube video's van de proton voorspelden.

Laatst bewerkt:
Mixed effects?

Nee elk potje heeft 9 dezelfde schoten. Elk Potje heeft daarin tegen wel weer een ander effect.

Bij mij viel er echter wel 1 om. Moet er wel bij vermelden dat deze op het gras stond. Maar zet ze nu wel eventjes tussen 2 stenen.

Laatst bewerkt:
Net even mijn setje van 42 bekeken. Het valt me wel op dat bij 4 van de 7 cakes de labels afwijken van wat op de website staat. Nog even achterhalen wat de effecten zijn.

Gisteren een gefilmt met de Drone, helaas ziet hij er niet geweldig uit, maar het is toch leuk om het potje van uit de lucht te zien.

Net even mijn setje van 42 bekeken. Het valt me wel op dat bij 4 van de 7 cakes de labels afwijken van wat op de website staat. Nog even achterhalen wat de effecten zijn.

Inderdaad ik had er aan de hand van die filmpjes van sommige extra besteld. Nu heb ik toch andere potjes
Gekregen dan stonden afgebeeld. Desalniettemin leuke potjes voor dat geld. Ik zeg volgend jaar weer deze actie en dan nog meer verschillende. Was ook eerste keer Duitsland, eerste deze zaak geweest en toen Trinkgut, Aldi, Kaufland en de Lidl.

Ze hadden niet alle potjes die ik besteld had, dus heb 33 willekeurige gekregen. Maar maakt me niet zoveel uit, net 1 getest en prachtige dingen voor dat geld, stond er wel van te kijken wat er uit die kleine potjes komt:)

Helaas niet gefilmd maar stuk voor stuk toppers, de crackling potjes waren echt super:)

Jammer dat hier zo weinig reacties op zijn, hoop dat ze volgend jaar dezelfde actie hebben want dan komen ze er zeer zeker weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan