Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zitten jullie niet toevallig naar die Mine filmpjes te kijken?Alle supermarkt potjes zijn toch echt verschillend, even naar beneden scrollen
![]()
gelukkig optijd besteld, de helft is al uitverkocht![]()
Volgens heronfireworks.com zijn Supermarktkiller 1 en 2 niet op voorraad. Toevallig zijn dat net de cakes waar een filmpje bij is geplaatst ... Ik denk dus dat de filmpjes niet overeenkomen met wat je krijgt. En dat alle cakes mixed effects hebben. Maar goed, voor 1,67 euro per cake kun je je geen buil vallen, lijkt mij.
Volgens heronfireworks.com zijn Supermarktkiller 1 en 2 niet op voorraad. Toevallig zijn dat net de cakes waar een filmpje bij is geplaatst ... Ik denk dus dat de filmpjes niet overeenkomen met wat je krijgt. En dat alle cakes mixed effects hebben. Maar goed, voor 1,67 euro per cake kun je je geen buil vallen, lijkt mij.
Op Vimeo staan alle filmpjes al een paar weken. 7 verschillende.
Komen naar mijn mening niet overeen met wat je volgens mij mee krijgt, namelijk cakes met mixed effects. Vraag is of die even goed gevuld zijn als de cakes op die filmpjes.
Maar doet er allemaal niet zo veel toe. Voor dat geld is bijna alles goed.
Nee klopt, maar we zullen het morgen zien, ik zal er is eentje testen om te kijken wat het nou precies is. ik wil er graag een paar met de drone filmen![]()
Nee klopt, maar we zullen het morgen zien, ik zal er is eentje testen om te kijken wat het nou precies is. ik wil er graag een paar met de drone filmen![]()
Was het druk zoals vele zeggen?
Net opgehaald
Totaal niet, alles was goed geregeld en er stond geen rij bij de afhaal balie. Ik was er met 10 minuten weer weg.