[Actie 2016] Freakactie Vuurwerk Huizen 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
Complimenten voor de nieuwe site!!
De site ziet er goed uit en is heel overzichtelijk!!!
Ook een duidelijke voorraad weergave, wat heel fijn is tijdens de voorverkoop.

Complimenten!!

Ik weet niet of het de bedoeling is maar in de winkelwagen kan je maar telkens 1 van het aantal afhalen als je de winkelwagen bijwerkt. Bijvoorbeeld: ik hebt 6 Cruelty's in me mandje en wil naar 3 dan typ ik 3 in en dan druk ik op bijwerken en dan springt hij naar 5.

Het lijkt mij als je drie invoerd hij naar drie moet gaan.
Ben vandaag vrij, maar zet het morgen meteen door naar de designer!
Bedankt voor het laten weten Arvid

Het lijkt mij als je drie invoerd hij naar drie moet gaan.
Ben vandaag vrij, maar zet het morgen meteen door naar de designer!
Bedankt voor het laten weten Arvid

Ik heb het ook andersom dus zeg maar ik heb er nu 1 staan en ik wil er 6 dus typ 6 in en dan springt hij naar 2. Het kan ook aan mijn laptop liggen weet niet of iemand anders dit ook heeft?

Haha en die andere was voor mij. Geruild voor een eerder bestelde alcatraz. Wilde deze toch erg graag een keer meemaken. Die Alcatraz is nu dus weer voor een spotprijs beschikbaar.

Alvast lekkere bestelling bij Patrick Vuurwerk Huizen geplaatst voor de lekkere freakprijzen die nu lopen naast de karton GOH 1 en karton Sky Palms en karton Viking die ik begin dit jaar al had gereserveerd voor mooie prijs t volgende besteld

3x Return of the Phoenix
2x Stars over Barcelona
1x Alcatrez(laatste)
3x Mount Lu
2x Mount song
3x Cruelty

Lekkere overzichtelijke site is het geworden en altijd een superservice bij Patrick waar ik toch al een aantal jaar vaste klant ben! Ik zou zeggen sla je slag freaks...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan