[Actie 2016] Early Bird Discount - Rowy Fireworks Almere

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na een beetje laat onder mijn vuurwerksteen te zijn gekropen hier gelukkig nog een Spectacle show 120 kunnen scoren voor een leuk prijsje! Een m'n toppers van vorig jaar.

Na veel vraag gekregen te hebben tot wanneer de webshop open is, kan ik jullie bij deze melden dat zolang de shop online is dat je gewoon kan bestellen.
Onze webdesigner heeft wat achterstand nu, dus zal nog een paar dagen extra langer online zijn.

mvg Rob

Net te laat haha, wou net nog een paar van die mooie Zena boxen bestellen! Helaas pindakaas... :-)

Net te laat haha, wou net nog een paar van die mooie Zena boxen bestellen! Helaas pindakaas... :-)

Als je zoekt naar de boxen kan je ze nog wel toevoegen en betalen, als je bijv zena mayhem intypt. :p misschien kan je rob ff mailtje doen. Valt altijd wel te overleggen

Als je zoekt naar de boxen kan je ze nog wel toevoegen en betalen, als je bijv zena mayhem intypt. :p misschien kan je rob ff mailtje doen. Valt altijd wel te overleggen

Haha, bedankt.

Toch nog eventjes een bestelling eruit gegooid! Mocht het niet mogen dan wordt er vanzelf wel contact opgenomen, neem ik aan :-).

Je hebt mazzel, is toch een kleine bug, dit word nu aangepast :D
Hoort namelijk niet dat je door kan bestellen.
Haha, bedankt.

Toch nog eventjes een bestelling eruit gegooid! Mocht het niet mogen dan wordt er vanzelf wel contact opgenomen, neem ik aan :-).

Ik zie dat de site alweer online is, maar zie ook dat de mayhem van emo al uitverkocht is :|

Zo snel al?

Yess de mysteryboxen zijn een leuke aanvulling! vooral als je een beetje weet wat er in gaat :cool:

Die evo box, is bij evo al uitverkocht toch, deze moest je als winkelier voorbestellen, wat rob volgens mij niet gedaan heeft! Niet wetend dat het zou hard zou lopen met deze mayehm box.
maar de Snowstorm staat er wel bij :D eentje die ik er zeker bij moet hebben :D

Yess de mysteryboxen zijn een leuke aanvulling! vooral als je een beetje weet wat er in gaat :cool:

Die evo box, is bij evo al uitverkocht toch, deze moest je als winkelier voorbestellen, wat rob volgens mij niet gedaan heeft! Niet wetend dat het zou hard zou lopen met deze mayehm box.
maar de Snowstorm staat er wel bij :D eentje die ik er zeker bij moet hebben :D

Thnx! Duidelijk :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan