[Actie 2016] Early Bird Discount - Rowy Fireworks Almere

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker mooie boxen Rob, heb alle filmpjes op YouTube bekeken en ben enthousiast over deze Underground boxen.

ik heb ze even voor jullie op een rijtje gezet..

s_6569uniquepyroshow.jpg

s_6567specialpyroshow.jpg

s_6563grandpyroshow.jpg

s_6561importantpyroshow.jpg

s_6565exclusivepyroshow.jpg

Let op, het betreft allemaal china films, dat neemt niet weg dat de boxen er goed uitzien. Mooie variatie aan effecten en shape's zo op het eerste oog.

Boxen zien er heel gaaf uit ja, dit heeft zeker potentie.
Ik ben benieuwd hoe ze in NL presteren, maar mijn interesse is gewekt.

Laatste cake in 1e box lijkt op viking. Sowieso is de eerste box en afwisselende box. Leuk dat het 1 soort geheel lijkt te zijn

Ik had juist de films niet op de website gezet aangezien de kwaliteit nog slecht was, maar jullie hebben de weg naar de missende gevonden :D

Hmm, de laatste cake uit de unique pyro show lijkt wel heeel errug op de Viking van Wolff ;)

Ook de categorie - Underground Early bird doet wel sterk aan Wolff denken met de underground lijn.

Rob mag jij niks zeggen over de importeur?

Als het wolf is en dit haalt het bij de kwaliteit van de boxen zoals de CT dan zit dit wel goed:D

tis wolff, kijk maar op vorige pagina :D
Alleen deze items van de Underground zijn alleen tijden de early bird te krijgen.
Rowy zal dit jaar ook de Big 19, Cruel en de rest van de toppers gaan verkopen ;)

Volgens mijn bescheiden mening hebben deze boxen niets met Underground te maken. Is een serie cakeboxen buiten het assortiment om die op meerdere plaatsen verkrijgbaar zal zijn en waarop ingetekend kon worden. Daardoor op=op! Deze collectie heeft een eigen naam: Pyroshow en gelimiteerd verkrijgbaar (limited edition)

Ik dacht al underground dat moet Wolff zijn neemt niet weg dat t een serie mooie boxen zijn, ben benieuwd welke winkeliers ze nog meer aanbieden...

Alleen de prijzen dan he ;) De boxen vind ik niu niet echt spectaculair geprijsd, vele cakes die herkenbaar zijn, zijn elders met goede aanbiedingen te krijgen en zo zou je je eigen box kunnen maken ;)

En tja, sorry voor de spoiler, maar die waaier was wel heel erg 1:1 op Viking ;P

Beste Vuurwerkfreaks,

De Earlybird actie van Rowy Vuurwerk zal lopen tot eind september 2016, daarna is het helaas niet meer te kopen met deze kortingen en zal de website tot medio november offline gaan voor een kleine onderhoud en de nieuwe collectie voor 2016/2017.

Mvg Rob

Beste Vuurwerkfreaks,

De Earlybird actie van Rowy Vuurwerk zal lopen tot eind september 2016, daarna is het helaas niet meer te kopen met deze kortingen en zal de website tot medio november offline gaan voor een kleine onderhoud en de nieuwe collectie voor 2016/2017.

Mvg Rob

Mooi als m'n salaris er is eind deze maand nog maar even snel wat bestellen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan