kapiteinkonijn
VWC lid
Ik heb hem ook gehad maar kan me niet herinneren dat ik ooit iets met deze dealer te maken heb gehad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoe komen ze dan aan de mailadressen. Hopelijk kan VWC hier iets over zeggen. Het is niet de bedoeling dat adressen worden beschikbaar gesteld aan winkeliers toch.....
Ik heb de mail ook ontvangen.
Er staat 50% Gratis Vuurwerk, niet dat je 50% Korting krijgt op het Eindbedrag.
Oftewel je koopt er 1, en je krijgt de 2e gratis.
Hoe komen ze dan aan de mailadressen. Hopelijk kan VWC hier iets over zeggen. Het is niet de bedoeling dat adressen worden beschikbaar gesteld aan winkeliers toch.....
Ik heb meegedaan aan diverse winacties van VWT, maar ik heb deze mail over gratis vuurwerk niet gehad.
Vorig jaar was er een winactie waarbij ze 10 keer 3 flinke prijzen weg hebben gegeven. Daarvoor hoefde je geen vraag voor te beantwoorden, je emailadres was voldoende. Ik verwacht dat iedereen die aan die winactie heeft meegedaan nu ook een email heeft gekregen en opzich is 50% niet verkeerd. Alleen vind ik de tekst "jij bent 1 vd 100 geselecteerde vuurwerkcrew.nl-leden" een verkooptruc waar ik minder vrolijk van wordt.