[Actie 2016] 50% gratis vuurwerk Vuurwerkbestel Gilze-Rijen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de mail ook ontvangen.

Er staat 50% Gratis Vuurwerk, niet dat je 50% Korting krijgt op het Eindbedrag.
Oftewel je koopt er 1, en je krijgt de 2e gratis.

Volgens mij ook niet, stel je koopt voor 100 euro dan krijg je 50 euro gratis aan vuurwerk. Maar vind het maar een beetje een onduidelijkeengegeven actie en lijkt naar meer dan 100 mensen gestuurd.

Dat zou ook kunnen inderdaad en dat hun dan bepalen wat je krijgt.

Vaag en onduidelijk allemaal, het is maar net hoe je het interpreteert.

vuurwerkbestel.nl = het hoofdkantoor van vuurwerktotaal. Ik denk dat ze de mailadressen hebben gebruikt van leden die hebben meegedaan aan de prijsvragen van vuurwerktotaal.

Ik heb contact met ze gehad. De actie houdt in dat je op je bestelbedrag zelf voor 50% extra vuurwerk mag uitzoeken. Dus bestel je voor 100 euro, dan kan je er voor 50 euro gratis vuurwerk bij kiezen.

Gehad.....
Ik denk dat ze de mailadressen via vuurwerktotaal hebben misschien via de winactie, het is tenslotte een vuuwerktotaal dealer.

Hoe komen ze dan aan de mailadressen. Hopelijk kan VWC hier iets over zeggen. Het is niet de bedoeling dat adressen worden beschikbaar gesteld aan winkeliers toch.....

Ik vermoed ook dat de adressen gebruikt zijn van een voorgaande win actie. Als vwc deze adressen heeft doorsluist zou dat zeer kwalijk zijn.

Ik heb meegedaan aan diverse winacties van VWT, maar ik heb deze mail over gratis vuurwerk niet gehad.

Hier heb ik hem ook gehad -> heb me vorig jaar ingeschreven voor een actie van die winkel alhier, dus die email adressen hebben ze denk ik nog van vorig jaar?

Ik interpreteer de actie trouwens als volgt;
je koopt voor 200€ vuurwerk en krijgt er nog eens 50% gratis (a 100€) bij.

Indien dit vanuit Vuurwerktotaal zelf komt (want ik zelf heb nooit iets met deze specifieke winkel te maken gehad) Dan vraag ik mijzelf af, waarom dan enkel en alleen deze winkel en niet alle winkels?
Ik vind dit een zeer vreemde zaak. Ook het feit dat er hier blijkbaar de privacy wet is omzeild. Met de gratis vuurwerk actie van vorig jaar heb ik geen toestemming gegeven en er waren ook geen voorwaarden gesteld op deze site. Ik wens derhalve opheldering van VWC, Vuurwerktotaal en deze winkel.

Vorig jaar was er een winactie waarbij ze 10 keer 3 flinke prijzen weg hebben gegeven. Daarvoor hoefde je geen vraag voor te beantwoorden, je emailadres was voldoende. Ik verwacht dat iedereen die aan die winactie heeft meegedaan nu ook een email heeft gekregen en opzich is 50% niet verkeerd. Alleen vind ik de tekst "jij bent 1 vd 100 geselecteerde vuurwerkcrew.nl-leden" een verkooptruc waar ik minder vrolijk van wordt.

Vorig jaar was er een winactie waarbij ze 10 keer 3 flinke prijzen weg hebben gegeven. Daarvoor hoefde je geen vraag voor te beantwoorden, je emailadres was voldoende. Ik verwacht dat iedereen die aan die winactie heeft meegedaan nu ook een email heeft gekregen en opzich is 50% niet verkeerd. Alleen vind ik de tekst "jij bent 1 vd 100 geselecteerde vuurwerkcrew.nl-leden" een verkooptruc waar ik minder vrolijk van wordt.

klopt dat is het inderdaad. :)

Lijkt me dat vwc er wel meer vanaf weet want is voor vwc leden en vwc logo wordt gebruikt dus dan zal dat in overleg zijn gegaan zijn met 1 van de admins.

En als het 50% korting is op basis van extra uitzoeken is de echte korting 33.33%. Bijvoorbeeld je koopt 1000 euro dan mag je 500 extra uitzoeken dus heb je 1500 voor 1000 euro dus 33.33333....% korting en geen 50% net zoiets als de mediamarkt btw weg ermee actie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan