Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik vraag me toch ergens af hoe ze aan de mailadressen komen. Ik heb niet heel het topic doorgelezen, maar ergens klopt er dan iets niet volgens mij.
greeettzz
Hier hoort een stukje toelichting bij lees ik, want velen snappen niet dat ze worden benaderd door specifiek Vuurwerkbestel.nl.
Vorig jaar is er in december een grote actie geweest met 10 dagen lang 3 vuurwerkprijzen. Daarvoor kon je je inschrijven per mail en de laatste opgestelde regel daarbij was ook de berichtgeving dat Vuurwerkbestel jouw gegevens doorgestuurd zou krijgen. Vuurwerkbestel heeft deze mailadressen blijkbaar gebruikt voor deze marketing-actie.
Even het topic van de actie om terug te lezen; http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?41853-WINACTIE-Vuurwerkbestel-nl-bestaat-10-jaar!
Voor wat betreft de inhoud van de actie, daar hebben wij er geen weet van. Dat ze het vermelden met benoeming Vuurwerkcrew-lid, slaat dus op het feit dat je vorig jaar hebt meegedaan en daarbij lid moest zijn van VWC.
Of ze overigens 100 of meer dan 100 leden hebben gemaild, ook geen idee. Marketing-technisch is het slim om het speciaal te laten lijken, maar het kan maar zo zijn dat ze bijvoorbeeld de activiteit van leden hebben gecontroleerd om tot 100 mensen te komen.
Conclusie; geniet van het aanbod als je de mogelijkheid hebt.
Niks gekregen. Maar één ding snap ik niet, krijg je een fikse actie, zijn we weer niet tevreden![]()
Volgens mij ook niet, stel je koopt voor 100 euro dan krijg je 50 euro gratis aan vuurwerk. Maar vind het maar een beetje een onduidelijkeengegeven actie en lijkt naar meer dan 100 mensen gestuurd.