Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Kreeg een mail dat ik 1 van de 100 gelukkige VWC-leden ben met 50% gratis vuurwerk op alles, dus ook boxen en aanbiedingen! Maatje van mij heeft hem ook gehad. Leuke test om te kijken of het er inderdaad 100 zijn of stiekem toch iedereen?
Ook wordt er een freakdag aangekondigd op 18 december.
Ik heb hem ook gehad, een erg goede actie! Jammer dat ie pas 'zo laat' word gestuurd want ik denk dat de meeste van de 100 wel al bijna de hele collectie compleet hebben. En anders kan je er nu erg mooi van proviteren!
Hoe komen ze dan aan de mailadressen. Hopelijk kan VWC hier iets over zeggen. Het is niet de bedoeling dat adressen worden beschikbaar gesteld aan winkeliers toch.....
Er zal vast een addertje onder het gras zitten. Maar ik vul gewoon een winkelmandje met producten, maak een printscreen van de totale lijst en die mail ik naar hun. Daarbij vermeld ik dan de totale prijs met aftrek van die 50%. En dan maar afwachten hoe erop gereageerd wordt...