Acatenango [Compound]

Erg mooi maar het tempo is bijna slaap verwekkend helaas ik zeg tempo opvoeren dan is het een super box

Denk dat deze box juist sterk overkomt hoe die nu is. Is eigenlijk zoals de Serenity en dan ga je er ook vanuit dat die rustig aan doet. Er zijn al genoeg ramboxen te koop, kijk maar naar de Vulcan boxen. :)

Wat zou een betere keuze zijn..? De evo serenity of de acatenango?

De Acatenango, die is namelijk vergelijkbaar als de Serenity echter hoef je die niet zelf meer door te lonten, dat is een pluspunt omdat je;
A) Geen extra tijd kwijt bent.
B) niet illegaal bezig bent.

Tevens is deze (vrijwel overal) goedkoper dan de Serenity.

Was de serenity illegaal dan?

Nee de serenity is helemaal niet illegaal echter het doorlonten c.q. Het zelf doorlonten van producten is verboden en mag niet volgens de wet. Compound is al in de fabriek gedaan en dit mag dus wel.

Eigenlijk gaat het niet erom of een box is doorgelont of niet maar meer om het feit dat het mogelijk door een ondeskundig persoon is uitgevoerd. Heb je een certificaat, dan zou het waarschijnlijk totaal geen probleem zijn.

Een van de mooiste nieuwkomer van Evolution wat mij betreft. Die blauwe comet, super gaaf. Ik heb hem daarom ook besteld en ben hier erg benieuwd naar!

Deze ook maar besteld. als die zo presteert als op de filmpjes is dit wel een kanshebber voor cakebox van het jaar! We gaan het zien :)

Nou, er zijn dit jaar echt wel veel boxen die met elkaar kunnen gaan concurreren. Zo ook Lumberjack van China Red, of Magnum van Heron. Skyline, ook een topper.

Bam deze staat een paar keer in de straat, knoop doorgehakt heb er genoeg vertrouwen in. Grote kanshebber voor mooiste box van het jaar.

Back
Bovenaan