Acapulco Blue

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 7364
Artikelnaam: Acapulco Blue
Bruto Gewicht: nnb
Netto Kruitgewicht: nnb
Aantal Schoten: 100
Effectomschrijving: 100 schots batterij. Heftige bombard in diverse kleuren met zilver spinner en zilver crackling zeer gevarieerd!!!!
Tijdsduur: nnb
Stijghoogte: nnb
Verpakkingseenheid: 2/1
Richtprijs: €69,00

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuke cake, maar ik zat bij de film maar te wachten op de kleur blauw... Alles in groen, rood en zilver, niks met blauw, beetje jammer. Ben in ieder geval blij dat de film bekend is, nog altijd een leuke bak, maar ik ging toch op de naam af, blauwe effecten zijn mijn favoriet. :p:wink:

Vindt dit toch wel een hele mooie cake met die heftige zilveren spinners.
Prijs is € 65,00 (bron: Vuurwerk Hol)

whaha fred en jij mag dat zeggen als echte weco fan:D

idd mooie bak maar voor 65e weet ik wel wat mooiers te kopen!

zou hier nog geen 30 eutjes voor geven, geen bursts, beetje van die spinners en kleine boeketten? en dan 65e vragen? tsss....

Artikelnummer: 7364
Artikelnaam: Acapulco Blue
Bruto Gewicht: nnb
Netto Kruitgewicht: nnb
Aantal Schoten: 100
Effectomschrijving: 100 schots batterij. Heftige bombard in diverse kleuren met zilver spinner en zilver crackling zeer gevarieerd!!!!
Tijdsduur: nnb
Stijghoogte: nnb
Verpakkingseenheid: 2/1
Richtprijs: €69,00

Mijn film:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gefilmd bij de demo van GBV/WECO in Tiel op 29 september.

Foto:
WN364-373000-49-470x327.jpg

Deze cake is dit jaar wat duurder geworden, en kost nu €69,-

als ik zo het filmpje bekijk vind ik hem een beetje tegen vallen. Maar ja van de andere kant. Voor €0,69 per schot vind ik hem niet echt duur

uit persoonlijk opzicht vind ik de meeste producten die Weco voert erg tegenvallen.
Ze durven er wel de hoofdprijs voor te vragen maar laten het qua kwaliteit afweten.
Net als dit blok,69 euro voor een redelijke silver spinners en wat peonys die in een halve seconde vervlogen zijn.
En ik vraag me ook af waar de heftige bombard is die in de beschrijving staat.
Gelukkig zijn er genoeg betaalbare alternatieven voor Weco.

Back
Bovenaan