[AC30-100-1] "Leviathan" - 100 Schuss 30mm Verbund [Batch 2021]

jopoh

VWC lid
Artikelnummer: AC30-100-1]
Artikelnaam: Leviathan
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 2000 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: 100shots in caliber 30mm with the following effects:
1.) Gold glittering gold titanium tail to blue peony with gold titanium and gold glittering Palm;
2.) Green glittering corolla tail to blue peony with green glittering corolla palm;
3.) Red glittering brocade tail to blue peony with red glittering Brocade crown king;
4.) Multicolor glittering (red, green, gold) Brocade tail to blue peony with multicolor glittering brocade crown king (red, green, gold)

Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 52 sec
Stijghoogte:
Adviesprijs:

Wij danken Argento Feuerwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Kunststukje hoor. Benieuwd hoe diep je hiervoor de buidel in moet duiken. Vrees ervoor.

Ik vind hem niet zo heel bijzonder. Het is niet slecht. Maar voor mij had er wel iets meer tempo in gemogen en wat vollere effecten. Ik denk dat er van dit soort boxen wel wat betere zijn

Blauw in het effect ben ik toch wel fan van:D Maar de afstand beelden geven me toch de doorslag om hem in de gaten te houden

150 euro, niet heeel verkeerd moet ik zeggen (met de 2022 mindset)voor een 100sh 30mm bak uit deze lijn..

Misschien zit ik er naast maar het voelt alsof argento, funke en andere dure kwaliteit merken dit soort prijzen (150€) al vóór 2021 op sommige 100 schot 30mm bakken plakten dus met de gedachte dat alles hoogst waarschijnlijk duurder is geworden vindt ik 150€ wel meevallen

Erg mooie box en ook 1.3G ( dus hier zou dat gekooid zijn ). Vind 'm zo op film zeker in het rijtje van Funke/Luypaers boxen passen. Natuurlijk was de wind de afgelopen 2 jaar een spelbreker, bij mij waren vele zeer dikke compounds ook veel slechter het afgelopen jaar dus dat is niet echt een graadmeter, zeker met goud. De gemixde glitterstaarten en boeketten zijn prachtig en dat beetje afwisseling maakt het ook niet zo saai. Eentje om te onthouden dus.

Back
Bovenaan