[AC25-72-2] Sternenmeer

jopoh

VWC lid
Artikelnummer: AC25-72-2
Artikelnaam: Sternenmeer
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 964,8 gram
Aantal Schoten: 72 schoten
Effectomschrijving: 72 shots compound fireworks with fanshape salvos of white strobe mines to white strobe.

Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 21sec
Stijghoogte:
Adviesprijs:

Wij danken Argento Feuerwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Als fervent promoter van Argento moet ik constateren dat ik deze vrij matig vind. Qua uitvoering oke, maar een gebrek aan variatie, kleur en originaliteit maken dat ik deze nooit zal aanschaffen.

Als het tweede deel Willow naar silver blinking tips (zoals in een ander funke product, weet ff niet meer welke) had geweest, had dat en al een niveau hoger getild.

Ik vind 'm juist goed uitgewerkt maar het is zo meer een show artikel en dat kan saai zijn om stand alone te schieten, zeker voor 'de normale consument'.

Maar zo'n muur van blinker mines en blinker boeketten is wel echt dik.

Het begin zo dichtbij komt niet goed over maar als je het filmpje op afstand dan ziet met die bomen als referentie zijn het gigantische wolken blinkers. Dat moet in de straat wel een mooi effect geven.

Ziet er heel dik uit. Beetje te dik. Als je die boompjes als referentie kader neemt is het effect gigantisch. Tevens zegt men 25mm en niet 30mm zoals boven vermeld staat. Wat gekleurde vallende balletjes erbij had em af gemaakt.

Back
Bovenaan