[AC25-36-4] Azzurro [Uitloop 2023]

jopoh

VWC lid
Artikelnummer: AC25-36-4
Artikelnaam: Azzurro
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 496,8 gram
Aantal Schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: 36 shots cakebox in caliber 25mm, with 3 different types of golden effects, combined with blue stars and blue tips, always with rising tail.

Effects:
1.) Titanium gold tail to blue peony and Gold titanium willow;
2.) Brocade tail to blue peony and brocade crown;
3.) Corolla tail to blue peony corolla;
4.) Titanium gold tail to Gold titanium willow with blue tips;
5.) Brocade tail to brocade crown with blue tips;
6.) Corolla tail to corolla with blue tips.

Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 6/1
Tijdsduur: 41 sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €34,95

Argento Azzuro.JPG

Wij danken Argento Feuerwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zeer leuke cake, ik kende deze niet maar kwam goed over op de demo. Tails zoals we van Funke gewend zijn en boeketten ook prima, zeker voor 1.4G ( kooiloos ). Burst was meer dan prima en vooral de flower crown boeketten vind ik altijd mooi. Komt nu zo op film niet goed over door de grote demo afstand en mijn camera krijgt dan flets beeld.

Ja ik keek even een recent geüploade video van de hele demo en cakes / compounds waarvan ik wist dat ze redelijk grote spreiding hebben zagen er alsnog klein uit, dus dat was wel een flinke afstand

Ik was ook aanwezig bij ANO. In het algemeen vond ik de Argento cakes (boxen) beter dan de China Red producten. Het goud van de Azurro bleef aardig hangen. De burst was oke. Het blauw was ook mooi, is helaas op het bovenstaand filmpje wat minder te zien. En de effectgrootte viel ook niet tegen.

Ondanks de wind, heeft deze toch wel een goede indruk gemaakt bij mij. Ik stond er redelijk onder, de boeketten vielen goed. Heerlijk blokje goud! Vooral de glitterend gouden effecten mjam.

Dese viel me zo erg tegen, had er veeeel meer van verwacht. Effecten waren opzich heel mooi alleen de boeketten waren gewoon heel klein

Hmm. Heb deze 3x in bestelling staan dus ik hoop dat ze na een extra jaartje drogen meevallen.

Op film vind ik hem er wel heerlijk uit zien. Mooi hangend goud met blauw. Waarschijnlijk doe ik hem voor de volheid dan wel keer 2. Als de effecten dan iets kleiner zijn dan moet ik maar goed dichtbij gaan staan haha.

Back
Bovenaan