[AC25-100-13] Push it to the limit - 100sh 25mm Compound by ALBERT [Batch 2021]

jopoh

VWC lid
Artikelnummer: AC25-100-13
Artikelnaam: Push it to the limit
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1420 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: 100shots in caliber 25mm with the following effects:
1.) Blue and lemon with red strobe mine to blue and lemon peony with red strobe;
2.) Golden willow with gold strobe mine to golden willow with gold strobe;
3.) A.Blue and chicken blood red with green strobe mine to blue and chicken blood red peony with green strobe;
B.Brocade crown with white strobe mine to brocade crown with white strobe;
4.) A.Brocade crown with white strobe mine to brocade crown with white strobe;
B.Big silver chrys mine to big silver Chrys.

Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 30 sec
Stijghoogte:
Adviesprijs:

Wij danken Argento Feuerwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Ben aan het twijfelen om deze op mijn bestel lijst te zetten voor dit jaar.
Maar 100,00 Euro voor 30 sec pfff...is wel een mooie cake.

Ook dit is een mooie en betaalbare bakkie, maar voor velen denk ik moeilijk te verkrijgen want anders zou dit topic vol staan met reacties. Ook zie ik dit weinig terugkomen in de lijstjes van 2022-2023.

Ik heb begrepen dat deze in eerste instantie dit jaar alleen in Duitsland werd uitgeleverd alleen heb hem voorbij zien komen bij een winkel in Roermond kan alleen even niet meer op de naam komen.

zijn als eerste op de duitse markt gericht, en maar in kleine aantallen kunnen winkels dit bestellen, bij funke zelf is die al uit verkocht dus wil je hem hebben zal je echt moeten zoeken in de online winkels in duitsland

Straatvideo van deze nieuwe Albert box. Dikke waaier, zeer strak uitgevoerd en mooie kleuren! Zou op de Nederlandse markt niet misstaan

Ik heb begrepen dat deze in eerste instantie dit jaar alleen in Duitsland werd uitgeleverd alleen heb hem voorbij zien komen bij een winkel in Roermond kan alleen even niet meer op de naam komen.

niet Roermond maar zit wel dicht in de buurt. Je bedoeld waarschijnlijk TP-vuurwerk. :)

Hierbij mijn filmpje van de Push It To The Limit. Zeker een mooie bak met schitterende kleuren. Mijn filmkunst is helaas wat minder. Stond ook voor deze bak wat te dichtbij.

Deze zal wel indruk maken in de straat, mooie bak!

Grappig, de introductie van de doos duurt langer dan de uitwerking:rolleyes:

erg toffe bak . Alleen wat ik me afvraag is wat de reden is waarom een merk als bijvoorbeeld Argento niet hier in Nederland te verkrijgen valt.

erg toffe bak . Alleen wat ik me afvraag is wat de reden is waarom een merk als bijvoorbeeld Argento niet hier in Nederland te verkrijgen valt.

Tijd om onder je steen vandaan te komen. Argento was afgelopen jaar verkrijgbaar. Alleen niet het volledige assortiment.

Tijd om onder je steen vandaan te komen. Argento was afgelopen jaar verkrijgbaar. Alleen niet het volledige assortiment.
Soms kan die steen heel zwaar zijn en heb je even hulp nodig van een ander.
Dank daar voor. :p

Nou kan ik eindelijk weer verder gaan mijn horizon te verbreden

Back
Bovenaan