Aartselaar vuurwerkshow 24-10-2021 DBK Fireworks

MasterBsc

VWC lid
Zeer leuke show vandaag gezien met alleen maar kwaliteit shells uit Italie o.a. . Beetje shell voor shell en afgewisselt met cakes, maar de kwaliteit was echt subliem en burst zeer hard. Perfecte akoestiek daar en je kon er lekker dicht op staan.

Stond er gelukkig wel bij :). Echt veel kwaliteitsspul gezien en voor mij 2 uur enkele reis waard. Weet niet of het op film overkomt, maar er zaten een aantal bommetjes bij die op mij als vermomde saluts overkwamen. Wat een ongekende burst (voor 4"???). Ik stond (net zo als Master Bsc) bovenwinds, waardoor perfect zicht hadden op het vuurwerk. De geur en het sterrenkoppen hebben wij dan wel weer gemist.

Helaas last-minute toch niet bij geweest ivm een foutje in mn planning. Word erg mooi spul geschoten inderdaad. Volgend jaar nieuwe poging wagen.

Stond er gelukkig wel bij :). Echt veel kwaliteitsspul gezien en voor mij 2 uur enkele reis waard. Weet niet of het op film overkomt, maar er zaten een aantal bommetjes bij die op mij als vermomde saluts overkwamen. Wat een ongekende burst (voor 4"???). Ik stond (net zo als Master Bsc) bovenwinds, waardoor perfect zicht hadden op het vuurwerk. De geur en het sterrenkoppen hebben wij dan wel weer gemist.
Zaragozana klapt altijd goed en zeer heldere kleuren

Back
Bovenaan