Aarschot, 26-Aug-2010

heartworm

Banned
Wanneer: 26-Aug-2010
Plaats: Aarschot
Provincie: Vlaanderen
Wie:
Kaliber:
Locatie: Op de parking van de Demervallei, op het grasveld aan de Utopolis-bioscoop,
Tijd: 22.00
Waarom; Kermis
Extra Info: Aarschot hoopt op goed weer voor jaarlijks kermisvuurwerk
AARSCHOT - Nu donderdag 26 augustus 2010 is het weer zo ver. Het traditionele jaarlijks vuurwerk komt er aan. Het thema van het vuurwerkspektakel dit jaar is de inmiddels één jaar overleden Michael Jackson.
Donderdagavond is het moment weer aangebroken waar heel wat mensen jaarlijks naar uitkijken en waarvoor heel wat kijklustigen naar Aarschot afzakken. Op de parking van de Demervallei, op het grasveld aan de Utopolis-bioscoop, zal dit jaar een spektakelvuurwerk met een ode aan de legendarische Michael Jackson vertoond worden. Het vuurwerk begint rond 22u.
Wie beelden van de editie van vorig jaar wil ophalen, kan hieronder even een jaartje terug in de tijd gaan:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Hier even wezen kijken gisteravond, was een aardig vuurwerk van een half uur met muziek. Ook weer een hoop mooie europese producten voorbij zien komen, o.a. de tronco en blinker bommen van igual!

Een half uur is wel lang. Het is voor een schieter niet gemakkelijk om het publiek een half uur lang te boeien. Zijn er beelden van dit vuurwerk?

@flashing cobra. Ik weet niet waarvan je de uitdrukking tronco hebt, maar ik denk dat je de kamuro's van Igual hiermee bedoelt. Tronco is Spaans voor stam. Hiermee bedoelen ze een komeetstaart. Je hebt kamuro, maar je hebt ook kamuro con tronco (kamuro met staart). Sauce con tronco is bv willow met staart etc..

Een half uur is wel lang. Het is voor een schieter niet gemakkelijk om het publiek een half uur lang te boeien. Zijn er beelden van dit vuurwerk?

@flashing cobra. Ik weet niet waarvan je de uitdrukking tronco hebt, maar ik denk dat je de kamuro's van Igual hiermee bedoelt. Tronco is Spaans voor stam. Hiermee bedoelen ze een komeetstaart. Je hebt kamuro, maar je hebt ook kamuro con tronco (kamuro met staart). Sauce con tronco is bv willow met staart etc..

Ik noem het voor de gemakkelijkheid tronco bommen, daar doel ik vooral op de tails die zijn zo gaaf! en aangezien ik deze gisteren met een aantal verschillende effecten heb gezien heb ik het zo geplaatst! Btw wat ik me altijd al afvraag, heb je een typfout gemaakt met je naam, Kamuro ipv Kauro? Xavier?

Grtz

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan