aansteek fakkel

Hoe zijn die Oranje fakkels van BKV? Die zijn €3,- euro per 3 stuks. Een stuk duurder dan de fakkels die Ruben aanhaalt.

Is de brandtijd misschien langer of zit er geen verschil tussen?

even terug komend op het wierook aansteek stokje ik had die vorig jaar bij een klein goedkoop sierpakketje. het werkt echt als een trein je hoeft niet meer te blazen en al het vuurwerk gaat gelijk aan en nog een pluspunt het is geen slap lontje dus je kan een beetje afstand houden al je bijvoorbeeld grote cakes afsteekt.

ik heb ervaring met "wierookstokken" ze zaten ooit in een pakket. ik vind ze echt vreselijk gaan moeilijk aan en doven de heke tijd je kan beter gewoon aansteeklonten kopen.

Showtime fakkels van cafferata kan ik ook beamen!
Wat een fijne dingen zijn dat.
Ik kan ze iedereen aanraden!

Ik heb nog 5 verschillende soorten liggen. Die van Zena vond ik niet super. Die van Beko wel, maar weet niet waar die te krijgen zijn. Tegenwoordig heeft bijna elke winkel ze trouwens, voorheen was dat wel anders.

Zelf koop ik eigenlijk al jaren steeds dezelfde; de Zena Pro Torch. Stevig stokje, lekker constante vlam die ook ondersteboven goed blijft werken! Ook met harde wind goed te gebruiken. Ze branden 5 minuten (ongeveer) en kosten tussen de 3 en 5 euro per 4 stokjes.

Klikker-de-klik hier voor het artikel op Zenavuurwerk.com!

Zena verkoopt, zie ik nu, ook andere fakkels die tot 10 minuten (!) branden. Of dit echt als aansteekfakkel gebruikt kan worden weet ik niet, heb er geen ervaring mee. Die zijn per 5 stuks 14 euro. Klikker-de-klik hier voor die dure jongens

Back
Bovenaan