kanonslag-eter
VWC lid
ik wist niet waar ik dit moest plaatsen dus zet ik het maar hier: ik had een vraagje zijn die aansteekfakkels(jeweetwel die iedere vuurwerkdealer verkoopt) zijn die handig en hoelang gaan ze mee en zijn ze de prijs wel waard
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ja ze zijn handig. goeie grote vlam en niet de hele tijd k***e met die aanstekers. de prijs is bij ieder stokje anders. de ene is 2min. de andere 5min. meestal staat de duur in de beschrijving.![]()
oke en kan ik beter aansteek fakkels gebruiken of lonten kwa prijs en hoelang die duurt??
als je constant aan het stoken bent (knallers en grondspul) zijn die fakkels wel handig. maar als je een cake's wilt afsteken is denk ik een lont wat beter die gaan ook wat minder snel op. koop ze anders alle 2 en kijk wat je het prettigs vindt. Ook heb je een metal torsch of een mini gasbrander, deze zijn ook heel handig voor oud&nieuw en kun je bijvullen![]()
Ik zie ook steeds vaker een soort wierook stokken verkocht worden om je vuurwerk met aan te steken. Ik denk dat het best lekker werkt, omdat de stok niet zo slap/flexibel is als het meeste aansteek lonten. Ze zijn meestal ook best gunstig geprijsd en er word van gezegd dat ze véél langer meegaan dan een lont...
Iemand daar ervaring mee?
ik denk wel als je wierook gebruikt i.p.v. lonten de geur er wel af gaat(hiermee bedoel k de kruitlucht)
Ik blijf zelf het aansteek lont het fijnst vinden gaat niet te snel op werkt altijd en is goedkoop. Maar ze zeggen toch ook dat vuurwerk aanmaken met een aansteker gevaarlijk is is dit dan niet gevaarlijk ?
Deze torches zijn ook niet echt bedoeld om je rotjes mee aan te steken he. Er komt ook nog een redelijke spuitvlam vanaf ook, dus het gewapper met de wind heb je zoiezo minder. En het vuurwerk afsteken met een aansteker, heb je vast tijdens de voorlichting op school gehad?