aansteek fakkel

ik wist niet waar ik dit moest plaatsen dus zet ik het maar hier: ik had een vraagje zijn die aansteekfakkels(jeweetwel die iedere vuurwerkdealer verkoopt) zijn die handig en hoelang gaan ze mee en zijn ze de prijs wel waard

ja ze zijn handig. goeie grote vlam en niet de hele tijd k***e met die aanstekers. de prijs is bij ieder stokje anders. de ene is 2min. de andere 5min. meestal staat de duur in de beschrijving. :wink:

ja ze zijn handig. goeie grote vlam en niet de hele tijd k***e met die aanstekers. de prijs is bij ieder stokje anders. de ene is 2min. de andere 5min. meestal staat de duur in de beschrijving. :wink:

oke en kan ik beter aansteek fakkels gebruiken of lonten kwa prijs en hoelang die duurt??

oke en kan ik beter aansteek fakkels gebruiken of lonten kwa prijs en hoelang die duurt??

als je constant aan het stoken bent (knallers en grondspul) zijn die fakkels wel handig. maar als je een cake's wilt afsteken is denk ik een lont wat beter die gaan ook wat minder snel op. koop ze anders alle 2 en kijk wat je het prettigs vindt. Ook heb je een metal torsch of een mini gasbrander, deze zijn ook heel handig voor oud&nieuw en kun je bijvullen :wink:

als je constant aan het stoken bent (knallers en grondspul) zijn die fakkels wel handig. maar als je een cake's wilt afsteken is denk ik een lont wat beter die gaan ook wat minder snel op. koop ze anders alle 2 en kijk wat je het prettigs vindt. Ook heb je een metal torsch of een mini gasbrander, deze zijn ook heel handig voor oud&nieuw en kun je bijvullen :wink:

oke dan denk ik tog dat ik voor de lonten ga dat doe ik altijd en ze zijn echt heel goedkoop en gaan volgens jouw ook langer mee bedankt voor de informatie

Ik zie ook steeds vaker een soort wierook stokken verkocht worden om je vuurwerk met aan te steken. Ik denk dat het best lekker werkt, omdat de stok niet zo slap/flexibel is als het meeste aansteek lonten. Ze zijn meestal ook best gunstig geprijsd en er word van gezegd dat ze véél langer meegaan dan een lont...

Iemand daar ervaring mee?

Ik zie ook steeds vaker een soort wierook stokken verkocht worden om je vuurwerk met aan te steken. Ik denk dat het best lekker werkt, omdat de stok niet zo slap/flexibel is als het meeste aansteek lonten. Ze zijn meestal ook best gunstig geprijsd en er word van gezegd dat ze véél langer meegaan dan een lont...

Iemand daar ervaring mee?

hmmm nee geen ervaring zou ik ook wel willen weten lijkt mij ook wel fijn maar hoe dik zijn die dan

Ik heb zelf een 1300-C butaangas aansteker. Kan met zekerheid zeggen dat dit een heel goed product is. Zou trouwens wel die met het reservoir nemen, niet de zwarte met metallic i.v.m. kleine gasopslag.

Hier te koop.

Deze winkel verzendt wereldwijd gratis.

Laatst bewerkt:
Volgens mij zijn ze er ook geurloos ja. Nogmaals ik heb er zelf geen enkele ervaring mee. Wel weet ik dat ze in China eigenlijk geen aansteeklonten kennen...daar is het eigenlijk standaard zo'n wierook stok. Dus ja, traditioneel stoken, een wierook stok gebruiken dan maar? Ik vind die portfire stokjes altijd zo snel gaan. Of zijn daar ook echte toppers voor te benoemen in Nederland?

Bij ons in de buurt verkopen ze ook deze aansteekstokken van Beko, kosten 1,20 per 3 en gaan 4 minuten mee. Ideale dingen om ook een vuurwerkshow mee te fakkelen. Wordt ook professioneel gebruikt! :-)

521.jpg

Ik blijf zelf het aansteek lont het fijnst vinden gaat niet te snel op werkt altijd en is goedkoop. Maar ze zeggen toch ook dat vuurwerk aanmaken met een aansteker gevaarlijk is is dit dan niet gevaarlijk ?

nee want met aansteker kan je het lontje halverwege aansteken en brand ie dus minder lang dan je verwacht met een wind aansteker die een jet vlam heeft kan het wel want dat is een amalle vlam die niet wakkert en dus ook niet ineenkeer het vuurwerk in kan slaan of heb ik het fout mensen??

Ik blijf zelf het aansteek lont het fijnst vinden gaat niet te snel op werkt altijd en is goedkoop. Maar ze zeggen toch ook dat vuurwerk aanmaken met een aansteker gevaarlijk is is dit dan niet gevaarlijk ?

kloptdit isgevaalijk.
zo heb ik wel is gehad da je bij een rotje meteen het kruid aan steekt

Deze torches zijn ook niet echt bedoeld om je rotjes mee aan te steken he. Er komt ook nog een redelijke spuitvlam vanaf ook, dus het gewapper met de wind heb je zoiezo minder. En het vuurwerk afsteken met een aansteker, heb je vast tijdens de voorlichting op school gehad?

Deze torches zijn ook niet echt bedoeld om je rotjes mee aan te steken he. Er komt ook nog een redelijke spuitvlam vanaf ook, dus het gewapper met de wind heb je zoiezo minder. En het vuurwerk afsteken met een aansteker, heb je vast tijdens de voorlichting op school gehad?

nope onze school geeft geen vuurwerk voorlichting (wat ze eigenlijk wel moeten doen) maar ik weet dat gewoon en men vader zij het

Back
Bovenaan