Aanraders consumentenvuurwerk

tot in zekere mate vinden ze het prima dat het gebruikt word. ( gedogen ) het is niet voor niets dat er al jaren in de bedding gewoon alles gestookt mag worden.
maar volgens mij mag er officieel ( volgens de regels ) niks afgestoken worden door diegenen die niet lid zijn van een casal.

maar wij nederlanders zoeken weer de grenzen op met spullen die ze liever niet zien in het openbaar en die spullen worden af en toe nog misbruikt ook en elk jaar gaat dat verder en loopt het verder uit de hand.

ben zelf ook niet heilig ofzo, maar word het niet eens tijd dat we het iets indammen zodat gewoon iedereen gezellig kan blijven stoken bij palau en in de rivierbedding ?
zonder dat je moet bukken/rennen voor bijv 2" shells op de grond, trueno pijlen horizontaal ipv verticaal en borrachos die de lucht in worden gegooid en overal heenvliegen.

p.s dan spreek ik nieteens over pijpbommen die sommigen mongolen maken.
blijf dan lekker thuis en flik dat in je eigen achtertuin.

Laatst bewerkt:
Precies, lekker oppleuren met de gene die niet normaal kunnen doen!

Vorig jaar was het niet normaal, overal shells op de grond, vanuit de hand afgeschoten, trueno pijlen de vijver in etc.

Ik schaam me om Nederlander te zijn op zo'n moment, daarom hebben we zulke *** regels in dit land puur door dat soort mongolen!

:bonk::angry::mad:

Vorig jaar was het niet normaal, overal shells op de grond, vanuit de hand afgeschoten, trueno pijlen de vijver in etc.
Weet wel dat het misging toen die lijmsnuivertjes voorbij kwamen.
Toen gingen de shells niet zoals ze hoorden te gaan idd.
Trueno rockets horizontaal is ook echt not done.
Zie mensen dat hiero gelukkig ook niet doen met pijlen, waarom daar dan wel..

Zullen het dit jaar wel zien @ Palau.
Zo te lezen hebben de meesten wel in de gaten dat je daar beter 'normaal' kan stoken, dan houden we het met z'n allen gezellig en lekker lang vol.

Daarom ga ik dus niet naar het Palau.
Ik koop voor 50 euro wat vuurwerk en stook dat dan wel op, als we richting avond show lopen.
Die leipo's bij het Palau, dat hoeft van mij niet en ik voel me er ook onveilig.
Loopt ook zat Spaans tuig rond.

Die leipo's bij het Palau
Snap wat je bedoelt, maar ik heb me er prima vermaakt vorig jaar. 9 van 10 kan gelukkig wel normaal doen hoor, en dan is het vet gezellig. Althans, dat vond ik. Lekker stoken met z'n allen kan daar prima, als iedereen zich maar een beetje kan gedragen.

waarom perse borachos en trueno rockets als je weet dat ze dat niet echt op prijs stellen ? je bent te gast daar, gedraag je daar dan ook naar....

Waar slaat dat nou op. Ze verkopen het toch?

-----------

Snap wat je bedoelt, maar ik heb me er prima vermaakt vorig jaar. 9 van 10 kan gelukkig wel normaal doen hoor, en dan is het vet gezellig. Althans, dat vond ik. Lekker stoken met z'n allen kan daar prima, als iedereen zich maar een beetje kan gedragen.
Helemaal mee eens. Soms gaat het iets te ver maar er zijn genoeg mensen die er wat van zeggen.

-------

mini shells op de grond is toch lache man.
Zo heel link is dat niet ALS je goed oplet waar je ze heen gooit.

Wat ik link vind is een berg met van die fakkel-voetzoekers dingen.
Dat heeft een stuk meer spreiding als zo'n mini shell.
Vorig jaar kreeg een vriend van me er 1 op z'n kop...

Pijlen horizontaal over de vijver is erg link.
Heb het 4 jaar geleden eens gedaan maar dat zul je mij niet meer zien doen... Wel leuk om te zien trouwens!

We komen onder andere naar Valencia om te stoken!
Ik ben het er mee eens dat het soms wat mensen daar onverantwoord met vuurwerk om gaan om nou bepaald vuurwerk niet te kopen omdat we te gast zijn vind ik lichtelijk overdreven...

Laatst bewerkt:
Wat mij betreft stookt iedereen inderdaad lekker zijn truenopijlen en borracho's, als ze er maar mee uitkijken. Je kan die dingen gewoon niet overal afsteken, en het wordt inderdaad niet overal gewaardeerd. Als je daar rekening mee houdt, EN je stookt ze op de normale wijze, dan kan er mijns inziens al niet veel meer misgaan.

We zijn inmiddels bijna zover en ik vroeg me af of er dit jaar mischien nieuwe producten uit zijn die de moeite waard zijn.

Mischien dat el fallero de nieuwe blokjes van ARS dit jaar wel heeft!
Hier zaten een paar hele mooie kunstwerkjes tussen waaronder een Z-shape die best rap was.
Vorig jaar had hij ze nog niet binnen maar de filmpjes had ik wel al gezien.

Hou ze in de gaten

Mischien dat el fallero de nieuwe blokjes van ARS dit jaar wel heeft!
Hier zaten een paar hele mooie kunstwerkjes tussen waaronder een Z-shape die best rap was.
Truenoblokje, of sierblokje? Ben benieuwd! :)
Wordt sowieso weer lekker winkelen straks haha.

Zit wel wat leuks bij ja! :)
Hopen dat ze e.e.a. ook in stock hebben.

Niks voor jou Bassie? Volgend jaar ook maar mee die kant op?? :D

wehehehe zeker wel wat voor mij, maar zit het eigenlijk al een jaar of drie te roepen dat ik er naartoe wil maar telkens komt er wat tussen of kan ik geen vrij krijgen...tja komt er vast nog wel een keertje van hoor! :D

maar laten we maar weer ontopic blijven, goed? :p

De atomicos nitraatjes vond ik een pre voor die 1,50 per doosje. Vernieuwd label ook, geen gekloot meer met het lont wat je onder het plakbandje vandaan moest peuteren voorheen.

De atomicos nitraatjes vond ik een pre voor die 1,50 per doosje. Vernieuwd label ook
Vond ze kwalitatief minder geworden.
Fluit was duidelijk slechter dan de vorige serie.
Die piieeta bangs waren beter... al zaten daar ook slechte pakjes tussen (zonder knal bijv!)

Dat Stroms blokkie ook eenmaal gekocht.
Werd niet veel later in beslag genomen... :sad:
Daarna maar niet weer gekocht.

Back
Bovenaan