Aanhoudingen na vernielingen met vuurwerk

moontan

VWC lid
Aanhoudingen na vernielingen met vuurwerk

Geldermalsen, 16-01-2008 •
Naar aanleiding van vernielingen die op 2 januari zijn gepleegd aan enkele parkeerautomaten in Geldermalsen heeft de politie inmiddels twee verdachten opgepakt.

Door de gemeente Geldermalsen was aangifte gedaan van het feit dat op 2 januari een drietal parkeerautomaten op het Achter ’t Veer waren vernield. Deze waren kennelijk met zwaar vuurwerk opgeblazen. De politie startte met een onderzoek. Als gevolg daarvan kon afgelopen dinsdag een 17-jarig meisje uit Geldermalsen worden aangehouden. Zij is in verzekering gesteld. Woensdagmorgen kon een tweede verdachte worden aangehouden. Dit betreft een 20-jarige inwoner van Geldermalsen. Beide worden verdacht van vernieling en openlijke geweldpleging.
De politie sluit meerdere aanhoudingen in deze zaak niet uit. Het onderzoek gaat in ieder geval verder.

Bron:
http://www.politie.nl/gelderland-zuid/nieuws/080116aanhoudingennavernielingenmetvuurwerk.asp

mooi zo, hard aanpakken deze. Flinke celstraf voorwaardelijk. Flinke boete en alle schade terugbetalen

Zo leren ze het wel. Gek trouwens dat hier een meisje bij betrokken is:bye:

Mochten ze het ook hebben gedaan dan mogen ze ook flink gestraft worden ja, taakstraf, schade terugbetalen etc., prima, aanpakken die gasten!

Niet bepaald leuk, maar ik snap niet waarom ze het hebben gedaan?
deden ze dat nou omdat ze het geld wilden ofzo?
Maarjah aangezien het met vuurwerk is gedaan zal het vast voor het zogenaamde plezier gaan..

die 2de man werkt bij mijn vader op het werk.
de politie kwam hem in de pauze halen en is toen meegenomen.
alleen toen de politie hem kwam halen stond hij al voorschut:D
alleen nu heeft het bedrijf geen poedercoater meer:sad:

ik vind dat hij een flinke straf mag krijgen wat heb je er nu aan om dingen opteblazen:shocked:

Hier steken ze die dingen gewoon in de fik. Je moet verdomme minimaal 135 euro per jaar betalen als je je auto kwijt wilt, terwijl het in de grote delen van Nederland gratis parkeren is. Ik snap best dat dit bij de burger kwaad bloed zet, het is namelijk het zoveelste melkkoetje van de gemeentes.

Maar dan nog is het boontje komt om zijn loontje. Of wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten. Ik zou die gast echt uitlachen die opgepakt is.

Back
Bovenaan