3xh
VWC lid
Ik ken deze jongen ook. Lees ook dingen als veroordeeld voor handel en illegaal vuurwerk..
Dit zijn fijten die de media wederom heeft verdraaid. Deze jongens zijn gepakt voor het voorhanden hebben van illegaal vuurwerk. En het verhandelen van lont (,oké oké het is verboden).
Nu is 1 van de jongen zijn camera op 1jan in beslag genomen. En daar stonden natuurlijk veel filmpjes op!!
Ja en 1&1 is 2.
Dus hebben ze even een inval+onderzoek gestart.
Vind het zeer vervelend voor die jongens!!
Ik ken grotere criminele die vrij rond lopen. Maar als het om vuurwerk gaat gaan alle alarm bellen rinkelen in Nederland.
Vind deze actie dan ook zwaar overdreven.
Ik leef ook ontzettend met deze jongens mee!!
,Niets met illegaal vuurwerk meer gedaan na dat ze gepakt werden.. op oudjaar zich hebben mee laten slepen door de lokale jeugd met illegaal vuurwerk..
Dit gefilmd wat zou resulteren in 3 maanden cel straf
,Ik vind het zielig voor ze!!
Dit zijn fijten die de media wederom heeft verdraaid. Deze jongens zijn gepakt voor het voorhanden hebben van illegaal vuurwerk. En het verhandelen van lont (,oké oké het is verboden).
Nu is 1 van de jongen zijn camera op 1jan in beslag genomen. En daar stonden natuurlijk veel filmpjes op!!
Ja en 1&1 is 2.
Dus hebben ze even een inval+onderzoek gestart.
Vind het zeer vervelend voor die jongens!!
Ik ken grotere criminele die vrij rond lopen. Maar als het om vuurwerk gaat gaan alle alarm bellen rinkelen in Nederland.
Vind deze actie dan ook zwaar overdreven.
Ik leef ook ontzettend met deze jongens mee!!
,Niets met illegaal vuurwerk meer gedaan na dat ze gepakt werden.. op oudjaar zich hebben mee laten slepen door de lokale jeugd met illegaal vuurwerk..
Dit gefilmd wat zou resulteren in 3 maanden cel straf
,Ik vind het zielig voor ze!!
Laatst bewerkt: