Aanhouding na vuurwerk (Rijswijk)

DW2000

VWC lid
Rijswijk - Op woensdag 19 november omstreeks 13:00 uur is er een minderjarige jongen met vuurwerk aangehouden in de van Gijnstraat.
De jongen had professioneel vuurwerk afgestoken (Poolse nitraatbom). Hij is voor nader onderzoek ingesloten aan bureau R...ijswijk. De recherche stelt een onderzoek in en er zal proces verbaal worden opgemaakt. Politie Rijswijk zal de komende tijd extra controleren op het vroegtijdig afsteken van vuurwerk. De raadsfractie van de PvdA heeft eerder deze week nog vragen gesteld aan het College van B en W over het vroegtijdig afsteken van vuurwerk.

bron

Laatst was een 100 gram knaller een bijnabom, en dit is nu weer een bom.

Huh?

Moet niet denken aan een oorlog tussen polen en nederland, want hun hebben abnormaal veel bommen!

Te triest voor woorden, iemand insluiten voor het afsteken van een nitraatje.
Die tijd kunnen ze veel beter benutten!

De meeste Poolse nitraten zijn nog altijd Cat. 3 en dus consumentenvuurwerk. Alsof deze journalisten gewoon geen onderzoek doen en maar een artikeltje schrijven, ongelofelijk..

Je kan zeggen wat je wil, hij stak veel te vroeg (nog lang geen 31 december) en illegaal vuurwerk af.

Dus hoe het genoemd wordt, hij is fout, en moet nu op de blaren zitten.

Je kan zeggen wat je wil, hij stak veel te vroeg (nog lang geen 31 december) en illegaal vuurwerk af.

Als er een meisje in elkaar geschopt wordt omdat ze een andere huidskleur hebt worden die jongens niet opgesloten van 13 jaar. Dan krijgen ze een goed gesprek, met een kopje thee

Heb je jongeren met een andere huidskleur die stelen en roven krijgen die ook een goed gesprek...

Het kan verboden zijn maar het is buiten proportioneel wat hier gebeurd. Ze schieten met een bazooka op een mug. Het is slechts maar vuurwerk. Al die mishandelingen die dagelijks op scholen gebeurd doen ze niets aan. Ik vind dit een zeer verkeerd signaal afgeven aan de maatschappij en jongeren van vandaag de dag.

Illegaal vuurwerk dat 9/10 een CE-keurmerk draagt. Als je in België na schooltijd een nitraat afsteekt vraagt de politie je op te hoepelen, in Nederland worden dure rechercheurs ingezet voor godsamme één nitraat.
Ik weet niet wat jij verdient en wat jij aan belastingen betaalt, maar ik zou het als belastingbetaler niet pikken mocht er zo met mijn belastingen omgegaan worden.

Illegaal vuurwerk dat 9/10 een CE-keurmerk draagt. Als je in België na schooltijd een nitraat afsteekt vraagt de politie je op te hoepelen, in Nederland worden dure rechercheurs ingezet voor godsamme één nitraat.
Ik weet niet wat jij verdient en wat jij aan belastingen betaalt, maar ik zou het als belastingbetaler niet pikken mocht er zo met mijn belastingen omgegaan worden.

Mooi gezegd alleen we kunnen er zo weinig mee.
Nederland gaat naar de ***** op elk gebied. Het land van de tradities, behalve die van ons. We helpen iedereen uit de brand, behalve onszelf. We geven overal ons geld aan uit en houden niets in ons zak. We betalen idioot veel belasting met als achteraf nog meer belasting voor de EU naheffing.
Oftewel laat de rechercheurs maar hun werk doen voor die ene nitraat.

Back
Bovenaan