Aanbod (online)folders Duitsland 2017/2018

Op sommige plaatsen heb je graai bakken daar heb je wel last van graaiende duwende landgenoten,de didl waar ik was ging alles via best lijsten druk maar ordentelijk.

Nu die folders nog...
Ik moet wel zeggen als je op tijd bent dan werkt het prima met die lijsten vlak langs de grenst. Half uurtje wachten en je kunt weer naar huis met je bestelling. Toch?

De afgelopen dagen heb ik een beetje zitten koekeloeren naar filmpjes van producten die vorig jaar in Duitsland verkrijgbaar waren en ik moet zeggen dat het voor mij de rit niet waard is. Behalve de 250 grams Bugano fonteinen, die wel verschrikkelijk mooi zijn, is het toch vooral heel veel meuk wat daar in de schappen ligt.

Er ligt vrij veel meuk in de schappen; romeinse kaarseffecten, fonteinen e.d.

Maar ik vond het ook wel gaaf om voor 60 euro wat meuk te hebben; kwantiteit.

Zoek eens naar filmpjes van de Weco Painted Sky, Shock Attack, Razorlight, de oude Dragon Fire, Scorpion, Bloody Mary. En vergeet de producten van Lesli niet: Sovjet Shooters-serie.

Ik haal mijn kwaliteitscakes in Nederland, maar ik wil ook meer goedkopere meuk hebben en de genoemde goede cakes uit Duitsland.

Voor mij is het anderhalf uur rijden heen en weer. Het is een gezellige ochtend weg met vrienden. Tegen 12:00 weer veilig thuis en dan het echte vuurwerk ophalen in Nederland ;).

Ik ben het hier mee eens. Fonteinen voor 3 euro etc. is gewoon leuk en prijs/kwaliteit is meer dan prima. Echter ben ik het óók volledig met je eens dat er ook een hele hoop meuk ligt. Maar er zijn een aantal topic met de 'must haves' uit Duitsland. Misschien interessant om daar in te kijken.

Voor de rest lijkt het me handig om weer ON-topic te gaan, aangezien ik steeds hoop dat er nieuwe folders zijn maar er vervolgens over producten/afhaal momenten wordt gesproken.

Laatst bewerkt:
Vind het ook elk jaar gewoon gezellig om even langs duitsland te gaan. Meestal nemen we een aantal producten mee om in de vooravond te schieten....

Ritje Duitsland is al tig jaar traditie. Vroeg op pad en dan wat winkels langs. Lekkere bak koffie, een broodje braadworst en dan nog wat winkels langs en dan weer naar huis. Rond 13.00 uur alweer terug. Prachtig ochtendje.

Ik ben het hier mee eens. Fonteinen voor 3 euro etc. is gewoon leuk en prijs/kwaliteit is meer dan prima. Echter ben ik het óók volledig met je eens dat er ook een hele hoop meuk ligt. Maar er zijn een aantal topic met de 'must haves' uit Duitsland. Misschien interessant om daar in te kijken.

Voor de rest lijkt het me handig om weer ON-topic te gaan, aangezien ik steeds hoop dat er nieuwe folders zijn maar er vervolgens over producten/afhaal momenten wordt gesproken.

Die folders komen echt pas rond de tweede helft van December hoor. Even geduld nog ;)

Back
Bovenaan