Aanbod (online)folders Duitsland 2014/2015

Het staat nog niet officieel op de site (denk ergens begin volgende week) dan kan je gewoon naar www.edeka.de gaan en dan naar marktzuche voor een winkel dicht bij je in de buurt.

Als ik het goed heb gezien zijn alleen de pegasus en atlantis nieuw. Weet iemand toevallig of die targa pijlen leuk zijn voor een tientje?

Haha ja dat is waar. Hoop eigenlijk dat ik dit jaar het pijlenpakket Metalhead van Nico (bij de norma) kan bemachtigen. Op de Duitse fora wordt deze vaak genoemd als een van de betere pakketten qua prijs/kwaliteit. Was vorig jaar echter al uitverkocht toen ik er was...

Haha ja dat is waar. Hoop eigenlijk dat ik dit jaar het pijlenpakket Metalhead van Nico (bij de norma) kan bemachtigen. Op de Duitse fora wordt deze vaak genoemd als een van de betere pakketten qua prijs/kwaliteit. Was vorig jaar echter al uitverkocht toen ik er was...

Heb er ook wel eens een pakket met Doppelschlag gekocht, waren ook leuke dingen :)

deze bedoel je?
Dan zijn de Targa net zo goed die hebben zelfs een dubbel effect

Dat is ook een beetje een domper:p. Echter voor een tientje zijn het inderdaad nog wel leuke pijltjes. Bedankt voor de filmpjes!

Back
Bovenaan