Aanbod (online)folders Duitsland 2014/2015

ik heb een vraag ga voor het eerst dit jaar na duitsland

ik heb rond gekeken in Gladbach daar heb je verschillende filiaalen

van de

obi
aldi
lidl
real
kaufland

nou is mij vraag verkopen ze daar ook gewoon in de winkels

dit vraag ik tevens voor een vriend van mij dus graag hoor ik wat informatie

zodat ik dat hem kan doorgeven

Yep, Duiters halen hun vuurwerk net zoals de de dagelijkse boodschappen halen. Wel heb ik gehoord dat sommige winkels aan de grens nu met een bestellijstsysteem werken vanwege de drukte door (grotendeels) Nederlanders.

Volgens mij is dit gewoon de prijslijst van vorig jaar?

volgens mij ook want ik kan niks op de site vinden volgens mij komt het pas over 2 weken online[/QUOTE]

Is de bestellijst van dit jaar. Komt van feuerwerk.net volgens mij staat namelijk dezelfde lijst.

Yep, Duiters halen hun vuurwerk net zoals de de dagelijkse boodschappen halen. Wel heb ik gehoord dat sommige winkels aan de grens nu met een bestellijstsysteem werken vanwege de drukte door (grotendeels) Nederlanders.

Inderdaad ik heb ook inmiddels een bestellijst van fwsfeuerwerk. Dit bedrijf zit pal aan de grens bij de A1, net over de grens bij Oldenzaal. Ik kende deze nog niet....

Ik heb de bestellijst maar even toegevoegd.Bestellijst 2014-2015-page-001.jpgBestellijst 2014-2015-page-002.jpgBestellijst 2014-2015-page-003.jpgBestellijst 2014-2015-page-004.jpgBestellijst 2014-2015-page-005.jpgBestellijst 2014-2015-page-006.jpg

als je echt net over de grens vuurwerk wil kopen willen ze nog wel eens met een bestellijst werken wegens de enorme toestroom van nederlanders maar rij je een half uurtje verder kun je gewoon bij iedere supermarkt of bouwmarkt vuurwerk scoren en ligt gewoon tussen de cola en de chips zonder allerlei gedoe succes

als je echt net over de grens vuurwerk wil kopen willen ze nog wel eens met een bestellijst werken wegens de enorme toestroom van nederlanders maar rij je een half uurtje verder kun je gewoon bij iedere supermarkt of bouwmarkt vuurwerk scoren en ligt gewoon tussen de cola en de chips zonder allerlei gedoe succes

Ja inderdaad ook heel handig. Echter ben ik niet meer zo gek om 's ochtends vroeg in de rij te gaan staan voor openingstijd en vervolgens met z'n allen tegelijk de winkel binnen te stormen zodra deze open gaat. Ze trekken zelfs je producten uit je winkelkarretje.

Als je dan wat later op de dag komt, dan zijn de producten er al vaak niet meer. Dus moet je genoegen nemen met een alternatief product(en). Dat vind ik wel irritant.

Dan bestel ik toch liever van te voren. Ik wil alleen niet direct afrekenen (ik moet het ja toch zelf komen afhalen). Dus de bestellijst vind ik in dat opzicht wel heel erg handig. :)

Ja inderdaad ook heel handig. Echter ben ik niet meer zo gek om 's ochtends vroeg in de rij te gaan staan voor openingstijd en vervolgens met z'n allen tegelijk de winkel binnen te stormen zodra deze open gaat. Ze trekken zelfs je producten uit je winkelkarretje.

Als je dan wat later op de dag komt, dan zijn de producten er al vaak niet meer. Dus moet je genoegen nemen met een alternatief product(en). Dat vind ik wel irritant.

Dan bestel ik toch liever van te voren. Ik wil alleen niet direct afrekenen (ik moet het ja toch zelf komen afhalen). Dus de bestellijst vind ik in dat opzicht wel heel erg handig. :)

Niet van te voren bestellen, gewoon lekker een stuk verder Duitsland in rijden!

toen ik in enschede woonde ging iedereen naar gronau en net over de grens, maar ik reed ff door naar rheine en echt geen opdringerige nederlander te vinden

Is het alleen de 1e verkoopdag druk met Nederlanders of alle 2/3 dagen ?
In dit geval haal ik misschien tweede dag wel op...

ga de eerste dag en echt geloof me rij ff half uurtje verder duitsland in stuk rustiger en die paar euri die je meer kwijt ben aan brandstof is ook te verwaarlozen

Back
Bovenaan