Aanbod (online)folders Duitsland 2014/2015

loranloran

VWC lid
Aanbod (online)folders Duitsland 2013/2014
Plaats hier alle (online)folders uit Duitsland. Ook webshops zoals die van de Aldi etc.

Mogen folders met prijs en zonder zijn.
De laatste laten meestal al het assortiment zien.
Prijslijsten mogen ook geplaatst worden.

Vermeld graag ook de winkel en/of site erbij!

Voor de prijs hoef je Duitsland niet meer in tegenwoordig. Het blijft wel leuk om de 30ste even een paar potjes bij een Lidl/Aldi te halen maar om het geld kun je net zo goed in Nederland blijven.

Voor de prijs hoef je Duitsland niet meer in tegenwoordig. Het blijft wel leuk om de 30ste even een paar potjes bij een Lidl/Aldi te halen maar om het geld kun je net zo goed in Nederland blijven.

Als jij mij een winkel in Nederland kunt noemen waar je bijvoorbeeld een fatsoenlijke 30 shots cake kunt krijgen voor nog geen 10 euro.. Ik ken ze niet.

Daarnaast zie je inderdaad wel dat je in Duitsland hetzelfde vuurwerk kunt krijgen als in Nederland, maar dan wel weer met een groot prijsverschil. Kijk maar naar bijvoorbeeld de Lesli Triple X. Deze kost in Nederland 99 euro. In Duitsland nog geen 6 tientjes....

Maar wellicht ken jij in Nederland winkels die ook zo goedkoop zijn.....

Als jij mij een winkel in Nederland kunt noemen waar je bijvoorbeeld een fatsoenlijke 30 shots cake kunt krijgen voor nog geen 10 euro.. Ik ken ze niet.

Daarnaast zie je inderdaad wel dat je in Duitsland hetzelfde vuurwerk kunt krijgen als in Nederland, maar dan wel weer met een groot prijsverschil. Kijk maar naar bijvoorbeeld de Lesli Triple X. Deze kost in Nederland 99 euro. In Duitsland nog geen 6 tientjes....

Maar wellicht ken jij in Nederland winkels die ook zo goedkoop zijn.....

Als ik eerlijk ben vind ik die Triple X helemaal niet zo super. Vorig jaar had een buurman deze (Bij Posten Borse in de aanbieding voor ik meen ook 60 euro) maar ik ken genoeg waaiers die minder dan 60 euro kosten uit Nederland en een stuk beter presteren. En afgaande op de filmpjes vind ik de Sol (voorbeeld van 30 shots cake) ook niet echt super.

Wat betreft kleine cakes uit Duitsland (onder de 15 euro) heb je wel gelijk, echter is Nederland hier ook een inhaalslag aan het maken. Kijk naar een aantal voorbeelden van nieuwe cakes van rubro/vuurwerkmania (moeten zich nog wel bewijzen in de straat). Met een goede voorverkoopactie/freakactie is een echte budgetcake als Gate of Heaven vergelijkbaar geprijsd als de Reno en Alligator, terwijl ik de GOH 1 toch een stuk mooier vind.

Voor veel gezinnen die altijd op de dagen zelf kopen, en rond de 100 euro te besteden hebben is Duitsland nog wel goed te doen. Echter moet je in Duitsland ook wel een beetje weten wat je koopt, ik heb genoeg cakes per toeval gekocht waar alleen wat ''romeinse kaarsen'' kometen uitkwamen (ook voor 20 euro). Verder zijn de pijlen in Duitsland om van te huilen.

[/QUOTE]Echter moet je in Duitsland ook wel een beetje weten wat je koopt, ik heb genoeg cakes per toeval gekocht waar alleen wat ''romeinse kaarsen'' kometen uitkwamen (ook voor 20 euro). Verder zijn de pijlen in Duitsland om van te huilen.[/QUOTE]

Je moet je in duitsland ook niet laten meeslepen met het aantal schoten op de verpakking, hoe meer schoten hoe meer romeinse kaars effect je er bij hebt zitten. je moet of gaan voor 500 gr, of voor potjes met weinig schoten. pijlen verschillen heel erg. maar goed nu maar weer ontopic?

Hoi Dedon,,

Ik vind de Thunderkong XXL bijvoorbeeld wel een hele gave 'Duitse' cake.

Veel waar voor je geld. In Nederland iets vergelijkbaars (vorig jaar gehad). Ontzettende harde burst te vergelijken met de burst van rode patronen, maar dan 100 stuks in om de nabij 30 seconden....

Echter moet je in Duitsland ook wel een beetje weten wat je koopt, ik heb genoeg cakes per toeval gekocht waar alleen wat ''romeinse kaarsen'' kometen uitkwamen (ook voor 20 euro). Verder zijn de pijlen in Duitsland om van te huilen.[/QUOTE]

Je moet je in duitsland ook niet laten meeslepen met het aantal schoten op de verpakking, hoe meer schoten hoe meer romeinse kaars effect je er bij hebt zitten. je moet of gaan voor 500 gr, of voor potjes met weinig schoten. pijlen verschillen heel erg. maar goed nu maar weer ontopic?[/QUOTE]

Hoi Dedon,,

Ik vind de Thunderkong XXL bijvoorbeeld wel een hele gave 'Duitse' cake.

Veel waar voor je geld. In Nederland iets vergelijkbaars (vorig jaar gehad). Ontzettende harde burst te vergelijken met de burst van rode patronen, maar dan 100 stuks in om de nabij 30 seconden....

Volgens mij is dit gewoon de prijslijst van vorig jaar?[/QUOTE]

volgens mij ook want ik kan niks op de site vinden volgens mij komt het pas over 2 weken online

Volgens mij is dit gewoon de prijslijst van vorig jaar?

volgens mij ook want ik kan niks op de site vinden volgens mij komt het pas over 2 weken online[/QUOTE

Ik weet het niet zeker, die vulkaan en de Screaming Grizzly komen me niet bekend voor, waarschijnlijk zijn dit dus de toevoegingen aan het assortiment. Balen, had gehoopt op meer nieuwe producten :frusty:. Monte Carlo zit er ook niet meer tussen zie ik nu.

ik heb een vraag ga voor het eerst dit jaar na duitsland

ik heb rond gekeken in Gladbach daar heb je verschillende filiaalen

van de

obi
aldi
lidl
real
kaufland

nou is mij vraag verkopen ze daar ook gewoon in de winkels

dit vraag ik tevens voor een vriend van mij dus graag hoor ik wat informatie

zodat ik dat hem kan doorgeven

Back