Aanbod (online)folders Duitsland 2012/2013

Zeker als je op de scheidingslijn van Nord en Sud zit. Dat is het geval in het grensgebied tussen zeg maar Arnhem en Venlo. Dus wie weet...

Ik zal waarschijnlijk in Kaldenkirchen, net over de grens bij Venlo/Tegelen het nodige gaan halen. Ik neem aan dat dit Sud is dan?

Ik zal waarschijnlijk in Kaldenkirchen, net over de grens bij Venlo/Tegelen het nodige gaan halen. Ik neem aan dat dit Sud is dan?

Kijk hier voor de scheidingslijn ligt, die gele vlek geeft het "twijfelgebied" aan weer het niet altijd even correct wordt toegepast:

aldi_winkels.jpg

Nu zit ik dus aan de Aldi Nord kant (Emlichheim) maar is het verschil wat betreft aanbod, prijzen etc. Tussen Aldi Nord en Aldi Süd een groot verschil? Of maakt het eigenlijk niet veel uit?

Nu zit ik dus aan de Aldi Nord kant (Emlichheim) maar is het verschil wat betreft aanbod, prijzen etc. Tussen Aldi Nord en Aldi Süd een groot verschil? Of maakt het eigenlijk niet veel uit?

Bij aldi sud heb je de bekende cakes als reno,phoenix,casablanca,toronto en monte carlo.
Die heb je bij aldi nord dus niet en is het assortiment ook minder.:)

Oké, dat is een beetje een domper.. maar hebben ze daar wel goede "vervangende" producten dan? En wat de Lidl betreft, verkoopt die overal in Duitsland vuurwerk of alleen in bepaalde winkels?

Oké, dat is een beetje een domper.. maar hebben ze daar wel goede "vervangende" producten dan? En wat de Lidl betreft, verkoopt die overal in Duitsland vuurwerk of alleen in bepaalde winkels?

Elke lidl in Duitsland verkoopt vuurwerk inderdaad.Wat betreft het assortiment,zou ik gewoon even wachten op de folders die komen rond de kerst online.

Ben heel erg benieuwd of dit weer de filmpjes er netjes bijstaan op de website.
Vond het handig bij het samenstellen van de lijst!

Vorig jaar werd er bij de aldi een bestellijst gehanteerd die buiten moest invullen waarna je nummer meekreeg die later werd omgeroepen ( aldi sud bij sittard over de grens)
Is dit bij alle filialen zo??

Zeer jammer van de Dragon Fire en Coroner (Rise of Gladiator) idd.. :(

Edit:
Filmpje van de "Moonwalk" (Weco Casa Fantastica)

Aldi Nord:

dr6ca.jpg

oGyb9.jpg

Xko4G.jpg

5A7Nu.jpg

0Ff5c.jpg

mRBTW.jpg

VqXfU.jpg

oi53C.jpg

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan