Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zelf pakken of lijsten voor mij niet echt een verschil.trouwens door de reacties hier moet je ook verder duitsland in voor hetzelfde effect .
Nog een tip van een mooie cake bij de Lidl sud,
Mr Hyde 19,99 euro
Staat niet op de site!
Zit wel een beetje verschil in, gister op onze lijst bugano ingevuld, toen we onze artikelen ontvingen werd ons medegedeeld dat de bugano waren uitverkocht. Bij de kassa zaggen we dat een andere klant wel de fonteinen in zijn kar had, even winkel ingelopen en zag er een aantal in het schap liggen die maar meegenomen. Maar had er begrip voor want ze proberen ook hun klanten die boodschappen komen halen ook wat vuurwerk aanbieden want lege schappen zijn meters die helemaal geen geld opleveren voor hun en beter iets erin dan helemaal niets.En denk ook dat ze willekeurig wat dozen pakken en dat aanvullen in de winkel waardoor ze hun overzicht kwijt raken.
Tip: mocht je artikelen zien in schappen wat je hebt ingevuld op je lijst in je winkelmandje stoppen want je weet niet of het op voorraad is als het winkelpersoneel je order gaat rapen. En neem een pen mee![]()
Nu ik hier lees dat de night howler opeens in winkels is verschenen...vroeg ik mij af of mensen ook Musketeer hebben gezien (grens over bij limburg/brabant)? Of de omlabeling Weco Out of Hell ergens anders ?
Hemeltje Hemeltje,
Ik verbaas mij ook behoorlijk over de drukte waar iedereen over spreekt.
Ga al jaren naar Emlichheim vuurwerk halen maar had al gezien dat het sterves druk was.
Weet iemand toevallig hoelaat de postenborse daar open is?
Ben vorig jaar echt vroeg gegaan en dat slaagde maar er staat nu niks vermeld. Is er al iemand die er geweest is?
Ik was pas om 12 uur in de lidl en toen lag er nog 1 dus denk niet al mijn voorgangers die hebben laten liggen. Daarnaast zag ik sws een aantal cakes die niet online stonden zoals de snake bite maar wel in de schappen lagen